wie werkt met Crystal nails acryl

• Nails&wimpers

Werken jullie met acryl producten van crystal nails en wat is jullie ervaringen. ?

Ik heb sinds kort de acryl en primer maar ik merk dat veel klanten na een of twee weken lucht hebben. Ik heb van alles geprobeerd en het veranderd niets aan. :(

Ik zou willen weten of iemand ook problemen mee heeft? Ik overweeg om terug te gaan naar de merk waarmee ik werkte want had ik nooit lifting.

• rikasnagelstudio

dan zou ik terug gaan naar je oude merk.

Maar kan het door de warmte komen ?

Probeer het in september ngo eens met dit merk…..

• Nails&wimpers

Heb ik gedaan rika maar schijnt dat niet waar is en ik iets verkeerd zou doen?

• rikasnagelstudio

als jij het anders niet hebt en nu wel dan ligt het niet aan jou.

sommige merken/producten gaan anders qua bewerking van een nagel.

Dat moet je dan ook maar net even weten. heb wel veel kleurtjes/glitters van hun maar geen pure acryl.

Ik vind het te dun en ik ben iets dikker gewend.

dus dat zou voor mij ook al problemen opleveren.

omschrijf stap voor stap hoe je de nagel opbouwt. maak foto`s van voor tussen en na en mail die naar hun.

Misschien zien zij een fout… ?

• Nails&wimpers

Tx. Rika

• Jolanda

Je kan soms ook gratis een omscholingscursus doen. Misschien een idee om daarna te vragen, dan leer je het goed.

Misschien moet je met dit merk iets natter of droger werken dan je gewend bent. Volgens mij is Crystal Nails een onwijs goed merk dus, kan me niet voorstellen dat er na 2 weken lucht zou mogen komen.

Succes