Exclusief voor stylisten????

  • Inge

    Ik zie het steeds meer.

    Allerlei merken zoals ze zeggen exclusief voor de nagelstylisten.

    Maar steeds meer staat open op het internet!

    Alle prijzen vrij voor iedereen te zien of spullen vrij voor iedereen te bestellen?

    Wat vinden jullie hier nu van en hoe gaan jullie er mee om?

    Ik zelf wordt er namelijk niet heel erg vrolijk van als mijn klanten in mijn studio vrolijk gaan zitten vertellen wat ik inkoop voor mijn spullen betaal.

  • nallajja

    Jij hebt klanten die serieus opzoeken wat jij hebt betaald aan inkoop? Dat vind ik eigenlijk wel een beetje raar.

    Ik snap je issue wel hoor. Maar aan de andere kant ben ik wel blij dat ik gewoon bestellen kan bij groothandels terwijl ik nog geen kvknummer heb. Ik ben namelijk nog in opleiding. Ok het meeste haal ik wel bij de opleiding zelf. Maar ook daar kan idd iedereen gewoon hun producten kopen, je bent niet verplicht een diploma te laten zien of een kvknummer te hebben.

  • Hanneke

    Ik werk met Young Nails en Pronails en bestel uit principe niet bij groothandels die zo open zijn.

  • Maja2

    Nou, ik kan het nog sterker vertellen.

    De shellac van cnd is vrij te koop, voor iedereen die die winkel binnenstapt, in een stadje even verderop.

    Ik ben nog in opleiding, maar het is niet leuk als je model zit te vertellen, dat die shellac zo razend populair is onder haar vriendinnen.

    Ik heb al een gesprek gehad met de salesmanager van cnd, tijdens de open dag, waar ik mijn opleiding nu volg,en die raadde me aan een mail met klacht hierover te schrijven…

    En natuurlijk …geen reactie….

    Dit is echt niet leuk zo.8-)

  • Hanneke

    Wauw,dat mag volgens mij helemaal niet zomaar!!

  • nina kerremans

    buiten europa zijn merken zoals cnd en opi voor een paar cent te koop terwijl het hier als zeer exclusief merk aangeprezen word. in indonesie heb ik vorig jaar nagellak van opi gekocht voor omgerekend ongeveer 80 cent per flesje en het waren nieuwe kleuren die pas een paar maanden later in nederland verkrijgbaar waren. ook heb ik toen chellac van cnd gekocht voor ongeveer 3 euro per flesje. laatst zag ik ook de nagellak van opi bij de bazaar winkel 2 flesjes voor 5 euro. ik snap dat dit voor veel stylistes een reden is om niet met deze merken te werken want exclusief is het op deze manier niet en de prijsverschillen zijn schandalig.

    groetjes nina

  • Sunny72

    Tsja… daar zullen de meningen over verdeeld zijn… er zijn ook stylistes met certificaten die geen KvK nr hebben… maar het wat op hun zelf en een vriendin ‘doen’ … maar dus wel de goede producten willen gebruiken.

    En daarbij wat zegt een KvK nr nou..?? een kapster bv kan er dan ook kopen, maar kan geen nagels zetten toch ??

    Er zullen meer beroepen last hebben van de wijde wereld vh internet..

    Winkels gaan over de kop omdat er veel online gekocht wordt.. en ga zo maar door… houd je toch niet tegen.

    Maar dat wil niet zeggen dat ik je niet begrijp…

    Sunny