Metoe Nails Nagelproducten Gelpotjes

  • T.Verboven1991

    Hallo iedereen,

    Ik bestel regelmatig van Metoenails.nl en dan voornamelijk de gelproducten.

    Het enige nadeel van de potjes is dat ze onmogelijk netjes en heel geopend

    kunnen worden. Het zijn roze potjes verkrijgbaar in 5 ml en 15 ml.

    Als je de deksels eraf haalt zie je zilveren plastic ( denk ik ) over de rand ( geseald? )

    Zonder lipje of openingsmogelijkheden. Ik gebruik nu een mes om er gaten in te prikken,

    maar het ziet er zeer onprofessioneel uit.

    Heeft iemand ervaring met de verpakkingen van Metoenails of een idee om dit te openen?

    Hulp is zéér welkom..

    Groetjes,

    Tirza

  • Petra's Nails

    Hoi Tirza,

    Dat probleem heeft niet alleen Metoenails, maar meerdere merken hebben een folie erover. Op zich wel goed, je weet zeker dat het niet gebruikt is maar inderdaad is het er vaak niet af te krijgen!! Ik moet dat ook altijd met een mesje doen en ik ga er altijd weer bij %$#@&. en dan roep ik ook altijd dat dat ook niet lukt met die lange nagels, dat ze daar rekening mee moeten houden…

    Ik snap niet dat het zo strak moet zitten want er zijn ook merken waar je ze wel zo af kunt halen.

    Ik hoop dat de leveranciers even mee kijken want dit is iets waar ik ook steeds tegenaan loop.(:P)

    Een tip heb ik niet maar wie weet iemand anders wel…?

    Grt Petra

  • rikasnagelstudio

    je maakt met een pincet met een punt een gaatje vanaf daar trek je het hele zilveren velletje eraf.

    Zorg wel voor een goede pincet, een pincet waarvan de punten uit elkaar staan werkt het niet