Ervaring met One step gel polish?

  • Linda

    Zoals de titel al zegt, heeft er iemand ervaring met one step gel polish?

    De polishes zijn al een tijd op de markt van verschillende merken waaronder bluesky, maar ik zie niemand het aanbieden. Wat is daar de reden van?

    Er is geen base en top coat nodig. Vaak ook zonder plaklaag wat makkelijk is en de tijd van een behandeling weer verkort.

    Wie werkt ermee? Zou er interesse voor zijn?

  • Linda

    Is er niemand die hiermee werkt of heeft gewerkt?

  • Sunny72

    Helaas Linda ook ik kan je geen antwoord geven… maar mijn gedachtegang is ; dat iedereen al de spullen in huis heeft van de gelpolish… dus ja omdat te laten staan en dan maar een geheel nwe lijn aan te schaffen… dat is natuurlijk erg veel geld.

    Ik lees op FB ( nagelpagina's) dat sommige langzaam aan het overstappen zijn… dus 2 / 3 kleurtjes…

    Zit je ook FB ? dan wil ik je wel een naam geven prive, dan kan je die persoon benaderen en vragen hoe haar ervaring is…

    En ik weet dat NL kampioen Angela Haenen ( meen ik ) met one step werkt… maar ja die is erg druk ;)

    Groetjes Sunny

  • Linda

    Hoi Sunny,

    Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels een setje besteld omdat het me gewoon makkelijk lijkt.

    Het aanbrengen ging super makkelijk, het zit nu al bijna een week op mijn eigen nagels zonder base of versteviging en er is nog geen blus af!

    Tot zover positief, het nadeel is dat ik het harden in de led lamp nogal wat warmte vond geven. Ik zelf kan daar wel mee omgaan, maar iemand die voor het eerst een gellak neemt zal daar wel van schrikken en het wellicht niet meer aandurven.

    Het kan aan het merk liggen, ik ga dus nog een ander merk proberen. Wat ik ook nog moet testen is hoe makkelijk het eraf gaat ;)

    Wordt vervolgd.

    Het is wel ideaal hoor. 2 keer lakken, 2 x 30 seconden harden en klaar.

    Groetjes,

    Linda

  • Bizzy

    Nails Only was ermee begonnen, maar dat is nooit een succes geworden. Ik vond het een prima product.

  • Sunny72

    Graag gedaan ;) jij ook voor het delen van je ervaring…

    Ben wel benieuwd welk merk je getest hebt…???

    En welke je dus ook nog gaat testen..

    Die warmte reactie vind ik wel vreemd moet ik zeggen… zou toch niet mogen lijkt mij.. ??!!

    Ik lees het graag… ook je ervaring vh afweken.

    Groetjes Sunny

  • Linda

    De lak die ik als eerste getest heb is van Lulunail.

    Mooie lak, werkt makkelijk en ging er redelijk goed af. (10 minuten weken in folie met aceton)

    Ook vermeldenswaardig: ik had fel paas, en zonder base was de kleur dus niet in mijn nagel getrokken.

    De warmte sensatie heb ik zelfs met gel van Young nails. Komt dus wel vaker voor.

    Nog een merk geprobeerd, Denesy. Deze is heel goed. Geen warmte en zit al 10 dagen als een huis! Het is zo mooi omdat het heel dun opgebracht kan worden. Bij gewone gellak heb je nog wel dat het bij de nagelrand een dik opstaand randje wordt. Zeker als je zoals ik base 3x kleur en top doet.

    Het voordeel van 5 lagen gellak is dat je nagels wat steviger worden.

    Helaas van beide merken vond ik de kleuren niet echt mooi. Dat kan pech zijn, dat ik de verkeerde heb gekozen.

    Van de gellak die ik gebruik van L&M zijn ze echt zonder uitzondering allemaal mooi. Dus daar ben ik nog wel even naar aan het zoeken.