overname inrichting nagelstudio

  • presnails@hetnet.nl

    Wegens verhuizing naar een ander pand, heb ik een volledig ingerichte salon te koop. van balie tot kasten, 2 nageltafels.

    Etc. Alles heb ik laten maken. Mijn meubels hebben een landelijk sfeertje. in craquelé uitgevoerd. ben je geïnteresseerd. Een aantal elementen staan op marktplaats. Alleen serieus geïnteresseerden reageren.

  • LisanneAalbers

    Kun je me wat meer info geven over de nageltafels?

    Prijs, afmeting, met of zonder afzuigsysteem?

    lgm.aalbers@gmail.com

  • presnails@hetnet.nl

    Onze inrichting hebben wij heel huiselijk gehouden, en hiervoor qraquele meubels laten maken. Onze 2 tafels hebben een formaat van elk 150(l)x50(b)73(h). Dus langer dan een gebruikelijke tafel. We hebben gekozen voor (opbouw) tafelafzuigers . Met een aparte geurafzuiger. Het voordeel van deze tafels is dat je ze ook als side table kan gebruiken. Ook hebben wij bij deze tafels 2 ladeblokken laten maken elk drie lades, die je onder de tafel kan plaatsen voor o.a. flessen. Om een idee van onze meubels te krijgen hebben wij een aantal meubels op marktplaats gezet. o.a. vitrinekast, bali, en een sidetable van 3.5 meter, deze hebben wij gebruikt als cursistentafel. (tafel geschikt voor allerlei).

    Voor 2 tafels vragen wij 500 euro. Voor 1 tafel 350,-. Voor het ladeblok/ 2 stuks voor 200,00 en per stuk 150,–