Ladys night

  • veen7719@planet.nl

    Volgende maand sta ik op een avond ladys night als nagelstyliste

    Dit is de eerste keer dat ik dit doe

    Wat kan ik de mensen zoal aanbieden….

    Een nieuwe set gelnagels zie ik niet zitten

    Duurt veel te lang

    En wat voor een aanbiedingen en wat stop je in een goodie bag

    Alle tips zijn welkom

  • wendy3

    Ik heb eens een nagelstyliste gezien op een ladies night bij Karwei. Zij lakte je nagels en gaf folders en visitekaartjes mee over haar behandelingen.

    Goodiebag kregen wij niet maar ik denk dat dat wel een goed idee is, daar zou je bijv een vijltje, nagelriemolie en een beschermende blanke lak in kunnen doen (in miniatuur) Met natuurlijk je prijslijst en behandelingen, misschien een kortingsbon?

  • nallajja

    Ik zou het ook bij nagels lakken houden . Of een proef nageltje.

    De goodiebag is die alleen van jou of is het een algemene waar meerdere iets indoen?

    Zo ja dan zou ik daar niet te veel indoen, de meeste mensen kijken er een keer na en gooien het weg. Zonde als je daar dure spullen in doet.

    Ik deed mijn visitekaartje erin en een teenspreider. Goedkoop en toch leuk. Eventueel kun je 10% korting geven op toon van dat kaartje ( dit kun je er dan opzetten).

  • Maja2

    Als je salontips hebt met voorbeelden van nailart, zou ik die zeker showen,,

    Als je ook werkt met een afweekbare gellak dan zou ik de kleuren laten zien die je hebt, en de behandeling promoten.

    Niet iedereen wil kunstnagels.

    Je zou het niet alleen bij nagels lakken hoeven te houden, een korte massage met lotion blijft ook vaak hangen.

    Ikzelf vind een massage zo heerlijk ontspannend..:)