op zoek naar mobiele geur en stofafzuiging

  • LisanneAalbers

    Ik ben op zoek naar een mobiele geur en stofafzuigsysteem, dus een systeem dat ik los op mijn tafel kan plaatsen.

    Heb inmiddels al het een en ander gelezen over de Sunflower 2 Nail Dust Collector en de Valentino Beauty pure Mobiel 3 .

    Maar ben benieuwd of een van jullie ervaringen heeft met een van deze afzuigsystemen en of andere suggesties heeft.

    Heb al meerdere topics gelezen over inbouwapparaten en over nageltafels, maar dat is voor mij geen optie vanwege de beperkte ruimte die ik heb.

  • DreamNails

    Wij verkopen van die afzuiger waar je een stofzakje onderhangt, met dit soort heb je tevens een armsteun voor je klanten gelijk op tafel staan.

    Mocht je meer willen weten, kijk dan even op mijn webshop.

  • Maja2

    Hoi Lisanne,

    Ik had de Valentino Beauty inbouw bestelt, maar heel snel teruggestuurd.

    Het afzuigvlak is veel te klein en het filter stelt ook niet veel voor.

    Als je een gewone afzuiging zoekt, zo'n witte skai met armsteun, die heb ik nog wel voor je liggen, is maar 2 keer gebruikt..

    Die mag je zo van me hebben.

    Groetjes Maria

  • LisanneAalbers

    Bedankt voor je aanbod Maja, maar ik ben echt op zoek naar een afzuiging die ook geuren opneemt.

  • Maja2

    Ik heb vandaag kennis gemaakt met de beautyline, die zuigt super, is mobiel en niet zo groot en maakt heel weinig geluid.

    Minpunt is dat het wel een hele uitgave is.

    Maar je hebt er dan ook echt kwaliteit voor terug.

    Dit is mijn ervaring vandaag…en ik denk er over om hem aan te schaffen…

  • esther

    goede keuze! staat ook een tweedehands op marktplaats en je krijgt gewoon een bon heb de mijne daar ook vandaan

  • Maja2

    Hoi esther,

    Ik heb al meerdere keren gezocht op marktplaats, maar ik kan hem niet vinden..

    Heb je een link voor me of omschrijving vd advertentie?

    Alvast bedankt..