hoeveel klanten shellac

  • CN

    Hoeveel setjes zijn er te plaatsen met een flesje CND shellac? Is dit berekend met 1 of 2 laagjes?

  • rikasnagelstudio

    cnd weet ik niet zeker maar een gemiddeld flesje:

    15 ml 30 behandeling

    12 ml 25 behandelingen

    10 ml 20 behandelingen

    7 ml 10 behandelingen

    5 ml 5 behandelingen

    Heb je hier iets aan?

    Je zult van top coat altijd meer nodig zijn dan de basecoat

    ook enkele kleuren zullen met 2x dekken niet mooi genoeg zijn dus gaan die ook minder lang mee.

    Maar denk meer aan de kleur die je aanschaft i.v.m houdbaarheid.

    De kracht gaat uit de lak en je klant zal met klachten terug komen.

    Zou je appel groen nemen tsja… als je er 4 behandelingen uit haalt met die kleur is het zonde dus denk goed na voor je een kleur kiest koopt en gaat gebruiken.

  • Maja2

    Je kan met de kleuren “ spelen” , bv een kleur als onderlaag en een andere kleur als toplaag, met een patroon erin maken, dus er je nailart erin maken.

    Koop ook de additives, folies en steentjes en je hebt een eindeloze mogelijkheid voor leuke draagbare nagels, indien goed aangebracht.

    Denk dus niet alleen aan lakken maar ook aan de mogelijkheden met shellac..

    Iedereen kan shellac kopen en lakken maar het gaat erom waar jij je je mee onderscheid..;-))

  • CN

    Dat snap ik allemaal, maar toch bedankt. ;) Het gaat mij puur even om hoeveel behandelingen uit een flesje gaat qua lakken 2-laags. Rika, hoezo gaat er uit een groot flesje zoveel meer uit? Scheelt echt een hoop!

  • rikasnagelstudio

    Dat scheelt zeker.

    Maar kijk dan ook meteen naar de kwaliteit prijs verhouding.

    Als je voor 5ml 7,95 betaald en voor 15ml 12,95 kun je beter een grote kopen.

    Soms ga je rekenen…. dan heb ik 5 kleuren voor 5x7,95=39,75 of 5x 12,95 =64,75 maar wel meer behandelingen uit deze flesjes kunnen halen

  • Sunny72

    Hey Rika,

    Ik denk meer dat CN bedoeld hoe het kan dat je uit 5 ml 5 behandelingen kan halen en uit 15 ml 30 behandelingen ??

    Ik ben ook wel nieuwsgierig geworden…

    Want 3 x 5 is 15 dat weten we allemaal. maar uit 5 ml kan je dus 5 behandelingen halen en uit 15 ml 30… terwijl als je 3 x 5 ml doet kom je dus op 15 behandelingen… en nu dus in 1 keer 30 behandelingen uit 15 ml … dus het dubbele..

    Vandaar de vraag hoe dat kan ??

    Sunny

  • Hairlady001

    Ik zal antwoordt geven uit een flesje shellac van 7,3 ml kan je ingeveer 25 sets zetten mits je de lage goed dun op zet.

  • Maja2

    Klopt, maar ligt eraan hoe goed de kleur dekkend is, ik zou het houden op gem. 22 sets

    Gr. Maria

  • Bizzy

    Ik turf op de achterkant (op een wit stickertje) zodat ik weet wanneer ik een nieuw flesje moet kopen. Daardoor weet ik dat het inderdaad zo rond de 23-25 sets ligt. Ook afhankelijk van eventueel indikken/hoe lang je flesje staat.

  • rikasnagelstudio

    5 ml krijg je het laatste echt niet uit het flesje. dit zal met 15 ml ook zijn maar toch gaan er meer uit.

    Als je goed kijkt kun je zien en voelen dat een kwastje de bodem niet zal raken, dit op het kwastje goed te houden .