dashing diva tips??

  • m@rgriet

    Wie weet waar ik de french tipped van dashing diva nog kan bestellen??

    Ik vind ze gewéldig, vooral de short length/natural white zijn zo mooi!

    Ik heb een foto van het doosje maar geen idee hoe ik die hierbij moet voegen.

    vrgr.

    Margriet

  • nagelmiep

    kijk eens op ebay, daar zie ik genoeg dashing diva staan maar weet niet welke jij bedoelt

  • m@rgriet

    dankjewel! Ik ga kijken maar doe nooit wat met ebay, geen idee of dat wat wordt….

    Is er dan geen punt meer in NL dat dit merk verkoopt?

  • DreamNails

    Weet niet precies welke tips je bedoelt, vandaar mijn vraag aan jou.

    Bedoel je soms die kleine tipjes die je net even op de rand van je nagel plakt als een witte French?

  • m@rgriet

    nee Henny niet die, ik krijg het niet voorelkaar de foto te plaatsen maar als je googelt frenche tipped van dashing diva dan zie je ze wel of rechtstreeks naar hun site/webshop. Ze zijn er in wit en ook in diverse kleuren

    gr.

    Margriet

  • DreamNails

    Heb even ge google, die gekleurde verkoop ik helaas niet.

    Verkoop wel die waar z`n stukje er aan zit die je na het opplakken kan afbreken,

    staat ook bij die foto`s een foto van, lijken er ook erg op, hier kan je ook acryl of gel over heen plaatsen.

    Snap wel wat voor jou het probleem is, deze zijn ook niet meer te koop bij de betreffende webshop.

    zelf zit ik ook met z`n soort probleem van de Prescription Nails, hele vol gevulde lade box met heel veel maten tip in verschillende vormen,

    alleen de bij producten vooral de lijm is niet meer te bestellen.

  • m@rgriet

    ik had al bij jou gekeken maar kon ze toch niet vinden?!

    bedoel je de french edge wraps? die zie ik bij jou in de webshop maar dat zijn ze niet!

  • DreamNails

    Ja Margriet die bedoel ik, helaas dan, dan kan ik je niet verder helpen.

  • m@rgriet

    Die van jou zijn vrij smal toch? een smal wit randje?

    En zijn ze een beetje stevig? Kan er echt alles overheen, gel en acryl?

    Ik heb nl. een keer ergens iets besteld wat er op leek maar daar kan ik helemaal niks mee…

    Heb je ook een duidelijker foto misschien van die van jou??

    groetjes,

    Margriet