Te veel reclame door sommigen van jullie.

  • Beheerder

    Beste mensen

    Ik ontvang klachten over enkele mensen die te veel reclame maken voor hun eigen webshop. Op zo goed als elk item reageert men met een product dat men zelf verkoopt. Ik denk dat mensen zelf wel weten of ze zich hieraan schuldig maken of niet.

    Bij de veel reclame loop je het risico om geblokkeerd te worden, want dat is gewoon niet de bedoeling.

    Met vriendelijke groeten

    Beheerder nagel.startpagina.nl

  • DreamNails

    Hier zou ik graag op willen reageren, ik hadbegin van de avond een stukje geplaatst over Prescripion Nails.

    Dit was niet bedoelt als reclame maar als verkoop voor een product die ik heb staan,

    maar dus niet meer mee kan werken door jammer genoeg geen bij producten meer te kunnen bestellen.

    Ik weet dat er meer dames met deze lijn werken en wou proberen om gezamenlijk elkaar te kunnen helpen aan producten zoals tips van dit systeem,

    maar blijkt dat dit stukje tekst dus ook verwijderd wordt,

    terwijl er genoeg producten en spullen 2de hands hoer ook aan geboden worden.

    Mijn vraag dus waarom mag dit niet blijven staan dan.

  • Beheerder

    Blijkbaar voel je niet goed aan wanneer je de grens overschrijdt of niet en dan stellen wij deze voor je. Laat dit voor iedereen een waarschuwing zijn!

    Met vriendelijke groeten

    Beheerder Nagel.startpagina.nl