LED/UV

  • Hanneke

    Ok, een gewone led lam heb ik al, voor mij moet het ook echt mn UV gels gaan uitharden.

    Heb nu n CCFL gekocht :)

  • Petra's Nails

    Ok, hoeveel Watt is deze Hanneke? Laat even weten hoe deze je bevalt. Waar heb je hem gekocht?

    Ben er toch wel nieuwsgierig naar…. :)

  • Hanneke

    http://nagelfabriek.nl/winkel/uv-lampen/led-lamp-diamond-36-watt-pearly-pink/

    ik zal je laten weten hoe die bevalt, deze ‘diamond’ is er in verschillende wattage, en ik wilde een beetje veel ;)

    dit is de goedkoopste die ik vinden kon met dit aantal watt.

  • Filesofeetje

    Die heb ik dus van ebay voor 65 euro ofzo:)

  • Hanneke

    oei, dat is wel minder zeg! met zelfde aantal watt? want deze lamp is er in verschillende uitvoeringen.

    Ik snap nog steeds niks van eBay ;)

  • Sunny72

    Ook via Aliexpress zo goedkoop … ook met wel dezelfde aantal watt.

    Wordt in NL echt veel geld voorgevraagd, nadeel is natuurlijk a;s er problemen zijn dat het zón gedoe is met retour doen enzo… nu ben je wel verzekerd via PayPal, maar toch.

  • Filesofeetje

    Ja zelfde watt! Hij werkt perfect, is volgens mij ook dezelfde lamp zelfs de sticker is hetzelfde. Op zich gedoe met retour, weet ik niet want je hebt ebay kopersbescherming dus ze moeten het oplossen!

  • Hanneke

    Bij Aliexpress zag ik m inderdaad ook.

    Ik ben n beetje huiverig voor kopen vanuit t buitenland.

    Ivm invoerbelasting enzo, soms komt dat er opeens wel bij en dat is best veel.

    Maar misschien ben ik wel gewoon n watje :D

  • Filesofeetje

    haha ik heb nog geen invoerbelasting moeten betalen op nagelspullen tot nu toe en ik heb veul veul veul besteld! nailartpenselen enz. Alleen vloeistoffen en gels bestel ik niet uit buitenland, geen zin in schadelijke stoffen in de producten. maar bijvoorbeeld een lamp, dat scheelt echt veel naar mijn mening:)

  • Hanneke

    Ok, ja een vriend van ons had het pas, was een behoorlijk bedrag.

    hij had iets van 30 eu besteld.

    Wie weet vind ik ooit t lef nog ;)