LED/UV

  • DntjeD31

    Hoi, ja volgens mij moet je onder een bepaalde bedrag zitten mocht je belastingvrij willen invoeren

    Ik dacht iets van 25 euro of zo

    Ik bestel altijd in delen, bijvoorbeeld een bepaalde product

    3 keer of zo.

    Ik waag me nog niet aan apparatuur, vind het ook een beetje gedoe als hij kapot of zo aankomt.

  • DntjeD31

    Ik bestel bij Lightinthebox tot nu toe geen problemen mee gehad

    nail art spullen zijn goedkoper daar.

    Gels en acryl gewoon hier bij de groothandel

  • Petra's Nails

    Hoi Hanneke,

    Die had ik ook gezien bij nagelfabriek, alleen ik vond deze inderdaad te duur om te testen. Mijn uv lamp is ook nog goed en ik heb zelfs nog een reserve uv lamp voor op locatie dus ik had de led niet echt nodig.

    Qua wattage heb je denk ik wel een hele goede hoor dus denk dat je er best veel plezier aan zult hebben!!

    En over duur gesproken: dat valt hier nog wel erg mee hoor. Ik kom 3x per jaar in Oostenrijk en een vriendin van mij heeft daar haar groothandel en opleidingsinstituut. De led lampen beginnen daar pas bij zo'n € 300 euro! De mijne, exact dezelfde kost in Oostenrijk € 299, – dus dan is die van jou relatief gezien niet eens duur (:P)

    Groetjes Petra

  • Hanneke

    Haha, dan zal ik t zo maar bekijken :)

    Pas stond in de naildesign ook weer iets over nailart, glitters in dit geval, die echt voor cosmetisch gebruik moeten zijn ivm risico's.

    Ik gebruik dat soort spullen liever niet uit china ;)

  • Filesofeetje

    Je modelleert een nagel met extreem chemisch spul en dan moeten de glitters op je ogen kunnen?:P Ik kan daar niet zoveel mee, zeker niet omdat je de nailart op de gemodelleerde nagel doet. Glitters zijn glitters.

  • Bizzy

    de materialen waar glitters van gemaakt zijn kunnen nogal verschillen, dus nee, glitters = niet gewoon glitters.

    er zijn wel degelijk glitters die niet goed zijn om bij / op je ogen te gebruiken.

  • Hanneke

    Filesofeetje, ik begrijp je wel, maar er is gedoe over en dat is vaak niet zonder reden.

    Ik doe het voor de zekerheid niet.

    en gel is geen extreem chemisch spul hoor. en trekt ook niet in de nagel ofzo.

    Lamp en penselen kun je denk ik wel gerust daar bestellen.

  • Filesofeetje

    Wat ik bedoel Bizzy, een glitter op je nagel hoeft in mijn beleving niet op je ogen te kunnen. Glitter voor nailart op je ogen zou ik sowieso niet doen.

  • Bizzy

    Helder. Dank voor je toelichting ;)

  • hobbynails

    Gisteren besteld op Ebay voor 37 euro! Ze worden steeds goedkoper!

    http://www.ebay.com/itm/Diamond-Shape-36W-LED-CCFL-Nail-Dryer-Curing-Lamp-Machine-for-UV-Gel-Nail-Polish-/310957988903?pt=US_Nail_Care&var=610265581629&hash=item48668a5c27