kunst nagels

  • melanie

    hallo allemaal

    ik had een vraagje en wie kan me helpen

    is er iemand die mij het zetten van acryl en gel nagels kan leren

    voor een vergoeding natuurlijk

    nou ik hoor het wel

    liefs xxx melanie klijn

    amstelveen

  • Inge

    Beste Melanie

    In de rubriek “groothandel en opleidingen” op deze pagina vind je heel veel mogelijkheden tot het volgen van een opleiding.

    Groetjes

    Inge

  • Shana

    Het is in pricipe heel makkelijk,laat het eens doen en let gewoon goed op hoe ze het doen,koop een set nagels en gel enz en oefen en dan kun je het zo.

    Om nou heel veel geld te betalen voor dat kunstje!!

    Groetjes Shana

  • Esther

    hoi melanie,

    Zorg alsjeblieft dat je het goed leert en kies een goed opleidingscentrum, ben het niet met Shana eens dat je het leert door “af te kijken” er komt nl meer bij kijken dan je zou verwachten, dus ga niet zitten prutsen!!!

  • lotje

    Ik heb nu ongeveer 10 jaar gelnagels waarvan ik de laatste 2 jaar zelf doe. Ik heb altijd gekeken hoe die nagelstyliste's het deden en ik had heel erg vaak een andere styliste, maar ik kon geen verschil van werken vinden. Toen dacht ik: nou dat moet ik toch ook wel kunnen en…… jawel het gaat fanstastisch. Desinfecteren opruwen nagelriemen enzovoorts.En nu heb ik al 2 jaar de mooste nagels, zo mooi zelfs dat er al verschillende collega's en vriendinnen al aan mij gevraagd hebben of ik hun nagels ook wil gaan doen,maar daar wacht ik nog mee misschien in de toekomst maar ik doe het puur en alleen voor mezelf, En het is nog eens lekker goedkoop ook. Dus Melanie als je gedult hebt en je hygiene goed in acht houd dan kun je het vast wel zonder een hoop geld aan die dure cursussen uit te geven.

    Sucses en groetjes van Lotje

  • priscilla

    hoi ik wil graag reageren op lotje

    Ik ben zelf al 4 jaar nagelstyliste en ik leer nog steeds bij!!

    elk jaar veranderen de regels hygiene veiligheidsvoorschriften enz.

    \Geloof mij je leert het echt niet door af te kijken!!

    als je het alleen voor je zelf doet is het niet erg maar zodra je klanten aanneemt moet je echt een opleiding volgen.

    er zijn heel veel nagelstylistes tegenwoordig maar ze zijn ook zo weer weg.

    En lotje ken jij alle nagelschimmels? en hoe te behandelen? en hoe je ze herkend.

    Ik snap dat het duur is, mee eens maar je bent dan wel een gediplomeerde nagelstyliste!! klanten zien toch graag diplomas hangen in je salon.

    Ik adviseer om toch een opleiding te volgen.

    Ik zie veel werk van prutsers, waardoor de klanten ontevreden zijn en ik dus het “vuile”werk kan opknappen, en dat soort nagelstylistes geven ons een slechte naam.

    Dus kijk zoveel als je wil, volg dan een opleiding en open een zaak waar je na 10 jaar tevreden op terug kan kijken!!

    nagelen is echt een vak apart.

  • Esther

    Hallo allemaal,

    Ben het helemaal met Priscilla eens, vraag me trouwens af waar “Lotje” haar produkten vandaan haalt, een goede groothandel moet n.l ook vragen naar een inschrijving van de KvK en zo te zien heeft ze die niet, op de “zwarte markt ” misschien?????????

  • Freakynails

    Je kunt het ook tegenwoordig bij de Wehkamp en de Otto bestellen, schandalig maar helaas maar al te waar, zo komen er steeds meer doe het zelvers die de nagelbranche een slechte naam geven.

    groeten Freaky

  • melissa

    Hoi Ik ben melissa.

    Ik ben het met een groot gedeelte van jullie eens dat je opleiding moet volgen om zulke nagels te kunnen zetten bij mensen/klanten.

    Ik dacht er ook eerst zo over van, misschien vaak afkijken hoe het moet en dan moet ik het ook kunnen. Maar ik ben nu tot het besluit gekomen om toch een opleiding te gaan doen. Ik begin hier volgende week woensdag 10 maart mee. De klanten hebben dan ook veel meer vertrouwen in je om dat je je diploma op zak hebt. Ook wil ik aangeven dat er bij sommige nagelstudio's zie ook een groothandel bezitten, je daar gewoon produkten kunt bestellen zonder een kvk nummer te bezitten. In het meeste gevallen word deze namelijk niet eens gevraagd. In veel gevallen ben ik maar 2 keer tegekomen dat er naar een kvk nummer werd gevraagd. Ik vindt het ook niet kunnen, maar het is daarin tegen wel weer makkerlijk voor de mensen die wel een diploma op zak hebben en de klanten aan huis krijgt , dus die niet over een eigen salon beschikken. Je kunt zo wel heel profesioneel aan de slag, maar ik vindt wel dat je hiervoor wel een opleiding gedaan moet hebben.

    Heel veel groetjes van Melissa uit Enschede

  • Freakynails

    Hoi Melissa,

    Ik vind dat je altijd een opleiding zou moeten volgen want er zijn ontzettend veel ziektes en schimmels die je kan krijgen of hebben in je nagel, dat leer je in je opleiding en niet van het afkijken van andere stylistes. Hygiene is superbelangrijk!!!

    Helaas vergeten de doe het zelvers dat en dan kun je iemand nagels goed verknallen en je naam natuurlijk want het praatje is zo rond en dan kun je het wel vergeten, dus slim van je om gewoon de opleiding te gaan volgen die erbij het nagelvak hoort 1! en veel succes met alles.

    groetjes