Concurentie

• fleur

klopt het was ook uitgesproken tot dat daarna patricia een dreigmail naar liz stuurde….

• Dani

Oke stel dat dit waar is moet Lizzy hier dan niet op reageren.Ik neem aan dat Lizzy oud en wijs genoeg is om voor haar zelf op te komen?En (als) dit waar is weet lizzy toch ook waar ze met bedreigingen heen moet ?Ze wist P ook hier op het bord te vinden toch?Zou bijna denken dat de (brief mail) naar jouw was op gestuurd.Voor de duidelijk heid ik val niemand aan ,maar geef mij mening Groetjes Dani

• Patricia V

Nogmaals, het was geen dreigmail! ik vind het jammer dat fleur alles opblaast. Laat ze het maar aan lizzy vragen.. en als fleur het mailtje zelf wil lezen, ook prima… dat kan ik hem naar haar sturen.

• fleur

Hoi ik hoef hem niet nog een keertje te lezen, ik heb ook geen zin om het hier verder met jou over te hebben.

Liz is een goede vriendin van mij geworden en ik baal er alleen van als iemand haar zo aan valt..dat kan je niet maken.

Dit was het laatste berichtje van mijn kant.. Ik stop hiermee , want goed praten doe je dit nooit.

• Lizzy

er was inderdaad een misverstand tussen mij en patricia, dit hebben we buiten dit prikbord, via mail, besproken.

fleur heeft alleen het eerste gedeelte kunnen volgen, vandaar haar reactie.

maar ik denk wel dat het vaker zo zou moeten zijn dat we elkaar als stylistes als collega's moeten bechouwen. je kan van elkaar veel leren en concurentie is er in iedere branche, daar heeft de bakker ook last van.

laten we elkaar in onze waarde houden en respect hebben voor elkaar.

ik lees op dit forum hele verschillende berichten, soms heel negatief naar elkaar toe, maar ook veel tips om anderen te helpen.

gelukkig is er een forum zoals dit! en kunnen we met vragen en ervaringen bij elkaar terecht!

en nog even over patricia en mij: wij zitten inderdaad vlak bij elkaar, maar we wonen dan ook in “de grote stad” waar er naast ons tweetjes nog tientallen stylistes zitten. wij zijn dan wel verkeerd begonnen maar het is uitgesproken, we weten van elkaar wat we doen en waar en dat is dat.

wie weet hebben we elkaar nog eens hard nodig!

ik ben nog maar net begonnen en alle tips en adviezen zijn van harte welkom.

fleur, ook al is t hier ff overhit gegaan, ik vind het wel heel fijn dat wij bij elkaar terecht kunnen en van elkaar kunnen leren! (en daarnaast ben je gewoon een hele leuke meid haha)

groetjes,

lizzy

• fleur

ja Liz dat is zo!

• BerCas Hairfashion

Je bent helemaal NIET verplicht m je in te schrijven bij de K.v.K.

Toen ik nog als thuiskapster werkte stond ik oo niet ingeschreven, maar ik gaf wel alles netjes bij de belasting op als neveninkomsten.

Groetjes Trea