Liekie Nails.

• Amanda

Hey,

Zat op de site www.liekienails.nl te kijken.

Ik wil graag voor de eerste keer Acryl nagels, ik vroeg me dus af

of menseen wel eens bij deze salon zijn geweest en of hun mening

over de salon.

Er staan op de voor pagina ook wat openings kortingen die mijn

wel leuk leken.

Dankje!

Amanda.

• Bijoutifull You

Hoi Amanda,

Ik heb net even de site bekeken aangezien het een collega blijkt te zijn die een paar straten achter mij een salon gaat beginnen.

Zelf heb ik ook een salon aan huis en heb ik 6 jaar ervaring in het zetten van acryl en gelnagels.

Heb dus al heel wat meiden/vrouwen aan een mooie set geholpen; de meesten zijn nu vaste trouwe klant bij mij.

Kijk eens op mijn site… wie weet vind je hier wat je zoekt!

www.bijoutifullyou.nl

Wie weet tot horens.

Groetjes Esther

• jeannette

he hallo amanda

ik ben eens even wezen kijken op de site bij lieke nails en ik raad je aan om eens goed naar de bolle!!! nagels te kijken en je af te vragen of je dit ook wilt

kijk eens op wat andere sites en vergelijk!

• `nagellientje

ik heb ook even op de site gekeken

en ik vind het er netjes uitzien

zoals is deze salon net geopend en moet dus eerst haar naam waarmaken

ik vind het een beetje kinderachtig van bijoutifull om gelijk deze nieuwe salon

geen kans te geven en proberen klantje te pikken

misschien is ze over 6 jaar wel beter dan bijoutifull

of misschien bang voor een beetje concurentie

in ieder geval ik zal adviseren om eens contact met deze salon op te nemen

en mischien plaats ze wel een proefnagel

zelf heb ik ook een nagelstudio aan huis en er zijn bij mij in de zelfde wijk nog 2 ander stylistes

wij helpen elkaar door ideen en ervaringen uit te wisselen en vervangen elkaar bij ziekte en vakantie en toch zijn we allemaal zelfstandig

het laatse vrouwtje dat er bij is gekomen hebben hebben mijn collega styliste en ik

haar de fijne kneepjes van het vak bijgeleerd

het gaat allemaal prima zo en niemand van ons lijdt honger

mischien dwaal ik een beetje af van het onderwerp maar ik moest dit even kwijt

groetjes nagellientje

• Bijoutifull You

hallo

mag ik even reageren?

laten we nou niet gelijk hatelijk worden he…..

ik doe mijn oproep omdat ze twijfels heeft… ze vraagt toch duidelijk wie er ervaring mee heeft…

ik wil nieuwe meiden zeker een kans geven, ik zeg alleen kijk eens op mijn site.

uiteindelijk is het de keus van amanda waar ze heen gaat.

ik dwing haar nergens toe hoor, als ze naar liekie wil, ook hartstikke prima hoor.

het is dat amanda's email niet open stond anders had ik het hier nog geen eens neergezet en had ik haar persoonlijk gemaild.

dus niet gelijk hatelijk doen hoor nagellientje!!!

vriendelijke groetjes van Esther

• Amanda

Heb dus even gebeld.

Ze was heel Vriendelijk en aardig, proef nagel kan ik Wanneer ze opent er gratis oplaten zetten.

Ze kwam echt enorm aardig over en klantgericht. Heb wel vertrouwen in deze salon.

Was ook even langs gelopen waar de salon zit en het zit er best leuk uit.

Waren nog een het èèn en ander aan verbouwen.

Bedankt voor jullie antwoorden !

Groetjes,

Amanda

• Danielle

Hoi allemaal!

Mag ik ook nog ff wat zeggen? Niet allemaal boos worden maaaaaaar:

Ik ken het werk van Bijoutifull You en weet dat zij ten eerste staat voor haar vak en ten tweede ook nog eens goedkoper is dan menigeen nagelstyliste bij haar in de buurt….. Dusse, ik wil de discussie niet langer maken dan hij is, maar wilde even dit gewoon even kwijt!

Suc6 met zoeken!

Groetjes, Danielle

• Dani

Ik denk dat niemand hier elkaar wil aan vallen ,maar het lijkt er wel op dat Bijoutifull you hier iemand anders zijn nieuwe klant probeerde af te pakken De klant vraag of iemand bekent is met deze studio niet wie Bijoutifull you is en dat zij al jaren nagels zet was de klant niet in geinterseerd volgens mij ze vroeg naar Liekie Nails .En als je het niet weet kan je beter nee ken ik niet antwoorden.Dat is mij mening .En amanda wens je nog mooie nagels toe bij Liekie,s nails .Groetjes Dani

• Dani

O nog wat ze vroeg heelemaal niet wie hier ervaring mee heeft ze vroeg of er mensen bekent waren met deze studio.Goed lezen Bijoutiful You Doei Dani

• Danielle

Flauw hoor Dani…. Iedereen probeert toch reclame te maken voor zijn / haar eigen salonnetje? Dus doe niet alsof jij dat nooit doet! EN NU ALLEMAAL SSSSSSTT! :-)

Groetjes, Daan