Liekie Nails.

• Bijoutifull You

Dani,

De arrogantie straalt weer van je mailtje af meid.

Laat ik even dit als laatste zeggen hierop, want ik heb totaal geen zin in dit gezeik.

Ja inderdaad ze vroeg of iemand bekend was met die studio.

Tja het is hoe je het neerzet, ervaring ermee, bekend ermee, komt uiteindelijk wel een beetje op het zelfde neer he…

Enne, nee hoor ik was geen klant aan het wegpikken, puur reclame voor mijn eigen studio aan het maken. Zoals menig ander hier ook wel doet op wat voor manier dan ook! Concurrentie is gezond toch?

Nog even over een klantje wegpikken…

Ik werk elke week heel hard aan ieders nagels. Ik heb genoeg klanten, mijn agenda staat meer dan gevuld, dus nee ik was niet wanhopig ofzo.

Dus ook Dani, niet zo hatelijk reageren.

Esther

• Dani

Hallo wat is er flauw aan ?En ter info ik maak zeker geen reclame via prikbord mij klanten vinden hun weg naar mij toe via mond tot mond reclame.En ik zei ook niet dat ze dat niet mocht doen .Maar antwoord moet geven op de gestelde vraag en niet het onder werp haar maken.En sins waneer ken je me?Om zo zeker van je zaak te zijn dat ik reclame maak via prikbord.Als dat zo was kom ik er gewoon voor uit.En als het onderwerp niet leuk vind sluit je ogen.En kom niet zegen dat mensen stil moeten zijn over hun mening.Wat deze site gaat over nieuws en discussie de groeten Dani

• Dani

Arrogantie(hahahahahaha)Hatelijk nee nee it,s all love girl.Er zit geen haat in mij ben gewoon eerlijk waarschijnlijk te eerlijk voor sommige mensen.Heb ik het over jouw klanten gehad? NEE Heb ik gezegd dat je wanhopig ben ?NEE Kijk doe je het weer afdwalen van het onderwerp.Zo als ik al zei it,s all love wat jij er mee doe moet je zelf weten Esther

• Nagelstudio Beauty By Me

Dames, Dames, Dames…

Waar hebben we het over…

Deze discussie had al eeuwen afgesloten kunnen zijn!

Groetjes, Petra

• jolanda

hahaha Petra je hebt helemaal gelijk dit gaat nergens over!

Maar een ding LIEKIE NAILS vergeet niemand meer want het staat er zo vaak op .

Heeft ze ook nog eens gratis reclame zonder dat ze het weet dat is wel lachen!

Groetjes Jolanda

• Nagelstudio Beauty By Me

Dat is een ding dat zeker is!!!

Nou Jolanda, zou dit dan het einde van deze discussie zijn??? ;-)

• sara

Bolle nagels? Ik vind ze eigenlijk voor zover ik op de foto's kan zien heel mooi! Jullie niet?

• Nagelstudio "Beauty By Me"

De bolling (de curve) vind ik wel mooi, maar het valt me eigenlijk bij alle foto's op dat de nagels scheef gemaakt zijn… :-( Da's wel jammer maar oefening baart kunst toch? Misschien zit ze er niet recht voor, dat zou de oorzaak kunnen zijn…

Die diepe curve is waarschijnlijk van het model tip die ze gebruikt heeft (bij Florence Nails heten deze Diamond Tips), dat is dus een eigen keuze; er zijn ook plattere tips hoor…

Ik vind in elk geval de nailart wel heel mooi!!!

Groetjes, Peet