Roken....

• Danielle kvk

Hoi allemaal!

Tijd geleden dat ik op t prikbord ben geweest! Druk gehad met van alles maarre, hoe vinden jullie dit nou: Je hebt altijd wel klanten die vragen of ze mogen roken. Nou wordt er bij mij thuis helemaal niet gerookt, dus helaas….. Maar ik maakte laatst zoiets geks mee: Ik zat vrolijk te nagelen en die klant was errug aardig en gezellig. Plotseling pakt ze gewoon mijn glaasje met acrylvloeistof, giet m leeg op n stukje keukenpapier en zegt: “Zo, deze kan ik wel ff gebruiken als asbak!” En wil vervolgens doodleuk zo'n stinkerd aansteken! Nou jaaaaaaaaaaaa!!!! Wat vinden jullie hier nou van? Brutaal he? Wilde t ff met jullie delen, altijd leuk die verhalen over gekke klanten….

Groetjes, Danielle

PS: Ze had dus nix gevraagd, zag geen asbak staan, en weet dat ik hardstikke zwanger ben ook nog eens….. Hihihi!

• Marianne kvk

Heeeeeeeeeeey Daan,

leuk dat je er weer bent! Wat ASO van die klant zeg. Het is nog super gevaarlijk ook nog om in het acrylpotje je peuk te doven. Breng haar dat maar aan dér verstand.(althans heeft ze dat wel??) Advies: hang of zet een bordje “niet roken” zichtbaar voor de klant om dit soort problemen te voorkomen. En denk eraan JY bent de baas in eigen huis! Hoe is t nog afgelopen met je blauwe acryl??

• vitoria kvk

belachelijk gewoon , bij mij mogen ze ook niet roken ,

heb astma maar ik weet uit ervaring dat je daar wel klanten door gaat verliezen, nou jammer dan daaaagggggggggggggg

groetjes vitoria kvk

• Danielle kvk

Heee Marianne!

De blauwe acryl is helaas niet meer gelukt en met allerlei ander spul om te mengen met de acryl ook niet…. Ben dus maar gewoon crea gaan doen met de vorm van mijn nagels (Heb ze puntig naar 1 kant gemaakt! Moeilijk uit te leggen, maar allemaal schots en scheef gevijld!) en heb daarna met blauwe nagellak een ‘scheve’ french manicure rand gemaakt. Was best grappig geworden! Helaas allemaal voor nix want je ziet mijn nagels niet eens op de foto's! Hihihi! Ik dacht: Blauw haar, dan MOET ik blauwe nagels maar helaas…. (Dacht al aan n leuke inzending voor de Profnail! Hihi!) De foto's staan wel al op haar site, www.dread-it.nl moet je maar ns kijken. (Ik ben die blauwe die je gelijk in t begin al ziet!)

Groetjes!!!

• Lizzy

woooooow!!!

gaaf zeg!

groetjes, lizzy

• yvon kvk

Maar eh…… heeft ze hem nou opgestoken?

Toen ik met mijn opleiding begon kreeg ik als eerste basis regel te horen dat er niet gerookt mocht worden. Nu rook ik zelf niet dus dat wordt dan al makkelijker, maar ik heb tot nu toe ook nog geen 1 klant gehad die het me gevraagd heeft. En als er nagelstudio's zijn waar wel gerookt mag worden…. waar is dan die hygiéne?

En dat is juist 1 van de belangrijkste dingen bij het “nagelen” rook/ nicotine enz is allemaal vet. En we weten allemaal wat vet veroorzaakt bij het'“nagelen” !! Toch??

Maar ik vind het wel een leuk verhaal, trouwens die moet je opsturen naar de prof nail voor de gruwelklanten ha ha ha

Groetjes en fijne rook-vrije zwangerschap verder….. wanneer ben je uitgerekend???

• Danielle

Hoi hoi!

Nee, ze heeft m niet opgestoken! Anders had ik haar aan kop en kont naar buiten geloodst! Hihi! Ik heb haar verteld waarom niet, het verhaal van acrylvloeistof, vet, hygiene EN natuurlijk mijn zwangerschap! (Ik ben trouwens 14 1/2 week en 25 augustus uitgerekend) En weet je wat zo grappig was? Ze reageerde nog geiriteerd ook! Dat ze gek wordt van die ‘zeikerige’ niet-rokers, dat je nergens meer mag roken, dat een kennis van haar een pakje per dag rookte tijdens de zwangerschap en toch een kerngezond kind op de wereld heeft gezet, en meer van dat soort bla bla. Ze zou bellen voor een nieuwe afspraak maar ik zal er niet rouwig om zijn als ze dat niet doet! Sorry hoor, maar dit soort mensen…..

Groetjes, Daan

• Dani

Waar haalt ze het lef van dan?Ik open samen met een vriendin onze studio in april en zei rook en ik niet en we waren het er allebij over eens dat er in onze studio niet gerookt word .Ik leg wel snoepjes zo dat de klant daar op kunnen sabbelen.Schijn te helpen.Groetjes dani

• Esther kvk

bij mij ook absoluut geen rokers..

heb het ook geleerd dat dat niet mag.

ik heb ook geen kaarsjes aan. vind het veels te gevaarlijk.

de liquid is vlambaar.

zie het al voor me dat mijn salon in de fik vliegt door zo'n vrouw,

nou Daan … bellen voor een afspraak…… mijn ervaring is dat ze niet bellen.

maar ik zou duidelijk van te voren aangeven dat er niet gerookt mag worden.

en als ze het er niet mee eens zijn…. aju daar is het gat van de deur.

ik rook zelf ook niet en hier thuis dus ook niet.

ik vind dat ze dat moeten accepteren.

wat je wel kan doen is een rookpauze inlassen en dat je haar bijv. ff in de tuin laat staan.

hahahah, met deze kou zijn ze het dan wel snel afgeleerd!!!

groetjes Es

• BerCas Hairfashion

Bij mij in mijn kapsalonnetje mag ook niet gerookt worden.

Ik heb het ook op mijn site vermeld staan.

Je zou eventueel goed zichtbaar nog een niet roken bordje of sticker kunnen neerzetten.

Groetjes Trea