Klantenkaart

• Christel

Hoi allemaal,

Mijn klantenkring is zo snel aan het uitbreiden dat ik met klantenkaarten wil gaan werken, want ik hou het niet meer bij hoe of wat iedereen hebt.

Wie werkt er nog meer mee of heb je ideeen, dan hoor ik het graag.

Groetjes Christel

• Esther kvk

hoi,

ik heb op de computer in word gewoon voor elke klant een blad gemaakt met de adres gegevens en dan werk ik dat na elk bezoek bij.

ik heb daar een aparte map voor gemaakt.

ik adviseer je wel om het regelmatig te branden of op te slaan zodat je toch wat hebt om op terug te vallen.

verder is het belangrijk dat je aan het eind van een dag alles bijwerkt.

evt. bijzonderheden etc. schrijf ik even op een kladje zodat ik het nog weet als ik het bijwerk.

succes.

Esther

• Anja kvk

Ik werk ook met klantenkaarten want ik ben niet zo`n ster in het onthouden van alles. In het begin wist ik precies wat en hoe ik het bij elke klant had gedaan. Maar na zo`n 4 maanden werd dat steeds moeilijker omdat je makkelijker een probleempje oplost zonder al te veel na te denken. Gevolg daarvan is dat je het de volgende keer ook niet meer weet wat je de laatste keer gedaan hebt. Je probeerd eens een ander kleurtje, wel/geen primer enz.

Ik vind het heerlijk werken zo`n klantekaart

• Susanne

Ik heb ze ook sids kort gemaakt. Ik heb net als esther in word a5 formaat kaarten gemaakt. hierop hou ik bij welke nagels ik moet repareren, welke ik er nieuw op heb gezet, de klantgegevens, de totale behandeling en of de klant iets gekocht heeft en wat voor kleur nagellak ze bijvoorbeeld erop wilde. zo kun je altijd voordat je klant komt de kaart erbij houden en ben je weer helemaal op de hoogte van wat je de vorige keer allemaal gedaan hebt.

Susanne

• Christel

Thank youuuuuuuuuuu voor jullie adviezen.

Ik kon natuurlijk niet wachten en ben op eigen houtje gaan freubelen.

Ik heb er toch maar één op iets dikker papier gemaakt en ga het op alfabetische volgorde in een map doen. Nu nog alles bijwerken natuurlijk.

Bedankt en de groetjes, Christel

• Anja kvk

Ik heb ze van Nail Line en die zijn helemaal niet duur. Ook kadobonnen e.d betaal je niet veel voor. Heb je alles in de dezelfde stijl, is ook nog leuk om te zien.

• Lizzy

ik heb ze in een bakje zitten.. euh hoe leg ik dit uit?!

bij de boekhandel kun je bakjes kopen met van die langwerpige kaartjes erin en tabbladen op alfabetische volgorde. het werkt heel handig en kan ook niet crashen zoals je pc.

het is wel handig om de wat grotere kaarten te kopen.

groetjes, lizzy

• Christel

Wat een reacties!! Het is me allemaal gelukt en heb het vanmorgen gelijk uitgeprobeert bij een nieuwe klant, echt ideaal. Ik heb wat dikker A4 papier genomen waar ik op de pc naam,adres,telefoon,beroep en bijzonderheden op heb geschreven en heb het samen met mijn klant doorgenomen. Nadat ze weg was heb ik het verloop van de behandeling opgeschreven. Ze kwam bij een andere styliste vandaan en haar nagels waren al heel dun gevijld, 1 zag er al heel slecht uit dus dat heb ik gemeld op de kaart welke vinger en hand natuurlijk. Als daar dus 1 afspringt of wat anders bijzonders kan ik het gelijk terug lezen.

Weer een tip voor onze andere collega`s mischien.

Bedankt Christel

• jessica

hoi hoi

klantenkaart van nail line?? kun je mij hier wat meer uitleg over geven.

zijn deze dan al kant en klaar? en waar kun je deze kopen of bestellen? is er een site dat je een voorbeeld kan zien?

alvast bedankt groetjes jessica

• Danielle kvk

Zie www.NAILLINE.nl! Hihi!

Staan bij ‘producten’ en dan ‘salon accesoires’.

Groetjes, Danielle