Hoi
Ik gebruik ook klantenkaarten, op het moment dat ik een nieuwe klant krijg vraag ik heel veel: of ze sport, wat voor werk, allergieen of ze al eerder kunstnagels heeft gehad. gebruikt ze medicijnen, welke kleur ze mooi vind van nagellak of ze interesse heeft in nailart en naildesign enz. enz. Later schrijf ik er ook bij wat ze in haar koffie of thee heeft, ook de namen van eventuele kinderen, de naam van haar man. en eventuele gebeurtenissen waar je de volgende keer weer even op terug kan komen. Veel dingen onthoud je natuurlijk wel, maar men vind het erg leuk als je dan even vraagt hoe het met die hond van de buren is afgelopen ( ik noem maar wat)
Ook schrijf ik natuurlijk wat ik die dag aan behandeling heb gegeven en wat men heeft gekocht. Ik heb een grote bak gekocht ( 1/2 A4) en heb zelf op een dikker A4 2 kaarten geprint en ook de achterkant, die snijd ik dan door midden. Ik zorg dat ik altijd genoeg kaarten op voorraad heb, en niet eventuele kaarten aan elkaar vast bij de trouwe klanten. Ik vind dit weer prettig werken. Maar als ik het zo leest houden we allemaal wel iets bij! :-)
groetjes