Wie was dat????

• yvon kvk

Over je acryl kun je ook dunne glansgel gebruiken, hoef je niet meer zo te polijsten. Voordeel is dat de glans tot de volgende nabehandeling blijft, en je arm krijgt meer rust!!! Wat heel belangrijk is.

groetjes Yvon

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Dat klopt Yvon,

Maar ik denk dat Jolanda bedoelt dat ze nog geen UV-lamp heeft omdat ze alleen maar met acryl werkt…

Zou ik toch eens naar gaan kijken Jolanda, het is veeeeeeeeeeeeeel mooier en het scheelt je echt aan werk…

Groetjes!

• jolanda in opleiding

Hoi ja dat klopt ik heb geen uv lamp maar als ik nou eens tegen aan loop dan is dat geen gek idee dus als ik het goed begrijp kan je die glans gel over de acryl heen zetten zodat je niet meer hoeft te polijsten en de art blijft daar door ook beter zitten,heb ik dat goed?

yep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes, peet

• jolanda in opleiding

dan heb je het goed uitgelgd Peet bedankt

Graag gedaan!

En echt waar, als je eens tegen een betaalbare lamp aan loopt, zou ik hem zeker aanschaffen… Het scheelt je zo veel extra werk, extra tijd en het resultaat is 4 weken lang een stralende glans (iets wat je met een topcoat niet red…)!

Ik heb er in de studio thuis een waar je maar met 4 vingers tegelijk in kan (is dan 2x 4 vingers en dan nog 1x 2 duimen als volgorde in de lamp), maar in de studio in Wageningen staat een lamp met timer waar de hele hand in 1x in kan…

Veel klanten (OOK DE MANICURE KLANTEN DIE GEEN KUNSTNAGELS DRAGEN!) willen zelfs de nagellak onder de glanslaag en heben 4 weken lang hun nagels practig gelakt (zonder af gebladderde lak!) of komen zelfs tussendoor terug om er een ander kleurtje op te doen met ook weer een nieuwe glanslaag; dat is wel weer 12,50 extra verdiend en tevreden klanten!

(die 12,50 is dan voor kaal vijlen / opnieuw lakken / opnieuw glansgel)

Je ziet het: en echte aanrader…………….. ;-)

groetjes, Peet

• yvon kvk

Hoi Peet

Welk merk gebruik jij van je glanslak???

Groetjes Yvon

• magic nails kvk

ik heb nog 2 uv lampen te koop

je kunt hier een hele hand te gelijk in doen scheelt je dus ook weer tijd

mail me even prive als je interesse hebt

j.w.h.evers@hccnet.nl

gr corine

Hoi Yvon,

Ik gebruik de glansgel van Florence Nails Wijchen, net als alle andere spullen.

Florence is echt een heel goed merk, niet al te goedkoop maar ook zeker niet te duur en de service is er klasse…

Welke merken gebruik jij nu voor alle materialen?

Groetjes, Peet

• yvon kvk

Ik gebruik mijn acryl van Creative en dan de retention. Mijn glansgel komt van Nail Creation.Gel zet ik eigenlijk nooit maar dat heb ik van IBD, en de UV-acryl heb ik ook van IBD. Color acryl vind ik weer lekker werken van Ez-Flow. Mijn penselen zijn weer van verschillende groothandels, ik heb er een paar van Florence die ik prettig vind, en van Nail perfect heb ik er ook een paar. Mijn 180/100 is de hot shot, en mijn 240/240 is weer die van Nail creation (met het roze randje) Mijn buffer is weer van IBD. Handcreme van Scentsations van Creative en mijn favorieten geur daarvan is de wildflower&chamomile.En mijn lakken heb ik van verschillende merken, al vind ik die van Creative erg lekker werken. En al mijn nailart spullen komen overal vandaan. Daarmee probeer zoveel mogelijk goedkoop te kunnen scoren.

Ik denk dat ik alles heb opgenoemd, wat gebruik jij allemaal???

groetjes Yvon :-)