Wie was dat????

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Poeh… effe nadenken hoor!

In de volgende volgorde gebruik ik:

- latex handschoenen voor mezelf

- hand desinfectant

- nagel antiseptic

- boomerangvijl 180 om licht op te ruwen

- nailclean

- primer

- tiplijm

- tips (diverse soorten) of hoefijzer-sjablonen

- acryl: liquid en poeder (diverse kleuren)

- of profgel (bouwgel) 1, 2 en 3

- dappendish (= leeg potje van acrylpoeder; is makkelijk en afsluitbaar!)

- voor gel een kattentong kwast / voor acryl een ovale kwast met grote punt

- boomerangvijl 100 om model te vijlen (ik werk met de gel / acryl heel precies, dan hoef je bijna niet meer te vijlen, alleen effe licht opruwen!!!)

- nail art: strass stones (diverse soorten / vormen), stickertjes, stripers, gedroogde bloemetjes, nagellakken, veertjes, en nog veel meer!!!!!!!!!!!! (ben daar heeeel creatief mee…)

- topcoat speed dry, maar meestal glansgel

- nagelriem olie

- handcreme

Als extra's:

- spa manicure producten

- spa pedicure producten

Ik gebruik eigenlijk alles van Florence Nails, behalve de nail art (die komen overal en nergens vandaan!!!)

Ik zal vast nog wel het een en ander vergeten zijn op te noemen, want nagelen (en de daarbij behorende inkoop ervan doen) werkt bij mij errug verslavend…………. ;-)

Ik vind het ook leuk om er zo veel mogelijk naast te doen (zoals tandkristallen / oor-neus piercings / hair extensions / epileren / en ga zo maar door!

Binnenkort ga ik een cursus voetreflex massage doen… Ook weer zoiets leuks!

Ik vind het gewoon heerlijk om aan anderen te friemelen hihihi :-)

Doe jij alleen nagels of doe je er ook nog iets anders bij?

Groetjes, Peet

• yvon kvk

Hoi Peet

Allereerst gebruik ik ook handschoenen, mondkapje en afzuigsysteem.Oja en ik gebruik bij iedere klant ook de solarolie, en cuticle eraser. Tja en als ik jou lijst zo lees (je hebt het wel erg grondig gedaan), komt het natuurlijk verder overeen met wat ik gebruik. Ik gebruik nu de scrubfresh van creative bij een nieuwe nagel en daarna die van Nails only. Maar met dat laatste ga over op alcohol. Wel eerst mijn prep met scrub hoor anders gaat er niks dood aan eventuele bacterien.

Ik doe daarnaast: verkoop van sieraden ( ik ben afgelopen maandag naar Utrecht geweest naar de Trade Mart, echt geweldige spullen gekocht!!!!) Zaterdag ga ik voor mijn landelijk, dus voor mij het laatste officiele examen. En Dinsdag ga ik spa-pedicure doen. Volgende maand waarschijnlijk ga ik ook een cursus harsen doen. Nu ik klaar ben met mijn nagels (ik blijf wel af en toe 1dags cursussen volgen om bij te blijven) wil ik me ook gaan storten op de andere dingen die op mijn pad komen.Oja ik doe ook tandkristallen, maar dat werkt niet echt vind ik hier, dus dat gebeurd ook heel weinig. Plus dat die dingen er iedere keer afvallen na 2 weken. Ik kan niet aan brekkit lijm komen van de tandarts jammergenoeg want dan blijven ze wel eens 3 jaar zitten.

Heb jij nog een behandelstoel erbij??? En waar doe jij die cursus voetreflex?

Nou genoeg vragen om te beantwoorden ha ha ha

groetjes Yvon :-)

• Anja

Hallo Peet,

bij mijn opleiding hebben ze verteld dat dit niet zou houden, gel (clear of eventueel ultra seal) over nagellak. Dat dit geen hechting zou hebben….

Heb dit natuurlijk nog niet geprobeerd. Ik zet altijd mijn nailart bovenop mijn ultra seal (dan kan ik bij mezelf regelmatig vernieuwen en hoef dan geen lagen weg te vijlen) Moet wel zeggen dat de nail art met stripers op de gel heeeeel goed houdt.

Natuurlijk voor mijn klanten, zou dit wel beter zijn…Dat ze het bvb zelf niet met nagellak remover zouden kunnen verwijderen.

Groetjes!!