marmeren

• christinebynails kvk

hi krijg morgen een klantje heeft altijd french, en nu wil ze ook nailart , en ze wil gemarmerde nagels met nagellak heeft iemaand een tip

• Bijoutifull You

Hoi,

Het mooiste is al je 3 kleuren lak gebruikt.

Je moet wel snel werken, want de lak mag niet drogen natuurlijk.

Zet een kleur over de hele nagel en over de lengte in 2 kleuren naast elkaar een lijn.

Met een hele dunne nailart penseel ga je zigzaggen.

Zo krijg je het marmer effect.

Ik zou het wel eerst even uitproberen, want in het begin is het even lastig.

Pas heb ik het gedaan in het zwart wit en zilver, was erg mooi.

Maar je kan het natuurlijk in elke gewenste tint doen.

Het mooiste is denk ik om de donkerste kleur als basis te houden.

Veel succes.

Stuur je even een foto naar het pb?

We zijn natuurlijk wel erg benieuwd he.

Groetjes Esther

• helga

Hallo,

Doe je dit gewoon met nagellak?

En hoe dun moet het penseel zijn??

Lijkt mij ook leuk om te proberen.

Groetjes Helga

• yvon kvk

Hoi

Ik gebruik ook altijd 1 kleur die oplicht bijv. een zilver of goud dit geeft ook altijd een heel aparte nagel. Ik gebruik die hele dunne stripe kwasten. En ja ik gebruik ook allerlei soorten nagellak.

groetjes Yvon

• helga

Hoi Yvon,

Moet ik die kwast vergelijken met de kwastjes van de strippers?

En dus eerst 1 laag donkere lak, en dan 2 streepjes naast elkaar van de andere kleuren, moeten dat brede strepen zijn, of gewoon het formaat,breedte van het kwastje van de nagellak?, of moeten die 2 kleuren ook helemaal verdeelt zijn over de nagels?, ja misschien veel vragen , maar wil mijzelf een kwastje gaan kopen en dan op een tip gaan uitproberen.

Groetjes en alvast bedankt Helga

• yvon kvk

Hoi Helga

Je kan op verschillende manieren marmeren. Je kunt ook bijv. lak aanbrengen over de hele nagel dan 4 stippen zetten met een andere kleur (bijv. zilver) en op die stippen weer een andere kleur.En dan trek je met je kwastje die inderdaad lijkt op die van de striper maar dan nog dunner door je lakken heen en dan zie je gelijk wat voor resultaat dat weer heeft. Echt je kunt hartjes maken en als je strepen zet kun je weer andere dingen doen: opzij, omlaag schuin enz. Echt gewoon proberen als je eenmaal door hebt hoe het werkt zie je zelf de mogelijkheden wel.Wel moet je snel werken en nagel voor nagel afwerken. Probeer ook gekke kleuren combinaties uit!

Succes!

groetjes Yvon

• Kim

wat een leuk idee!! Ga ik ook eens proberen…

• Bijoutifull You

hoi,

ik marmer op een paar manieren idd.

of hele nagel lakken en dan met lak 2 strepen naast elkaar zetten en kris krassen om het maar zo te noemen hahahha,

of ik zet onderin een hoek en schuin bovenin een hoek een dikke stip van lak en die veeg je dan uit met een nailart penseel.

die penselen zijn idd. erg dun en ja, te vergelijken met een striper penseel.

ik vind het een hele leuke manier van nailart.

succes ermee.

Esther BijoutifullYou.nl

• jolanda

Meiden wat een leuke ideeen hebben jullie weer!

Maar als je zo veel kleuren door elkaar heen haalt dan zit toch ook je kwarst van je lak onder?

Of stel ik nu een hele stomme vraag?

Groetjes Jo

• helga

Hoi,

Ja dat weet ik niet.

Ik heb vandaag een marblepen gekocht, maar vind dat wel erg moeilijk.

Zal veel moeten oefenen ;)

Heb wel de eerste laag lak droog laten worden, en daarna met die pen gewerkt.

het kost me kapitalen aan tips :)

Groetjes Helga