marmeren

• karin

Hallo allemaal

Ik heb nog een andere manier van nailart. Neem 3 kleuren lak varierend van licht naar donker. Begin bij de matrix met de donkerste, iets meer dan 1/3 van de nagel dan de middelste kleur vanaf 1/3 (dus je gaat over de donkere heen en trekt hem als het ware een stuk naar onderen) weer tot 2/3 en dan de lichte op de zelfde manier. Dan diagonaal 2 stippen echt contrasterende lak en met een striper er even doorheen, evt. nog een glitter stipje (ook striper) en je hebt een heel leuk effect. Ik hoop dat ikhet een beetje duidelijk heb verteld. Groetjes Karin

• yvon kvk

Hoi Meiden

De eerste laag laten drogen, zodat dat je dek laag is.

Dan nog een keer een laag en deze laat je nat!!!

dan de punten of strepen zetten heel voorzichtig van je nagellak-kwast laten glijden, nog een kleur erbij, en dan pak je je dunne kwastje en smeer het door elkaar heen. Dit alles doe terwijl de lakken nat zijn anders lukt het niet.

De marble pen is denk ik dat ding met die 2 bolletjes daar gaat het vind ik niet zo lekker mee. Het dunne kwastje is soepeler en je krijgt ook geen inkepingen in je lak, vandaar de kwast. Die pen met die 2 bolletjes kun je gebruiken om stippen in je nailart te zetten. Ik gebruik bijvoorbeeld best veel stickertjes en die nagel vul ik daarna op met hier en daar een strengetje van stippeletjes die ik met die pen hebt gemaakt.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

succes

groetjes yvon

• helga

Heel erg duidelijk,vondt het dus al lastig met die pen.

Ik ga dat even proberen van die stipjes.

Ik heb ook net de prijslijst binnen van florencenails, en moet zeggen zijn leuke prijzen.

Hebben jullie ervaringen met deze produkten?, als het goede producten zijn, dan wil ik daar wel het een en ander bestellen, en ook een penselenset voor nailart, zodat ik gelijk alles heb.

• Christel

Meiden, kijk even op deze link. Hier staan genoeg ideeen en stap voor stap hoe je een nailart op kan zetten.www.nailpro.com/gallery/galleryarchive.asp

Ik hoop dat ik deze link goed geschreven heb anders probeer ik het nog een keer, en nog een keer, en nog een keer.

Groetjes Christel

• Lokje KvK

Misschien schoonmaken met wat Nagellak remover !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Esther

ik lak ook eerst de basis en laten drogen.

dan nog een dunne laag erover en 2 andere kleuren en dan met een dunne nailartpenseel(zoiets als striperpenseeltjes) kris kras door elkaar.

de manier van doen is niet moeilijk, je moet alleen even oefenen hoe diep je zeg maar de penseel zet. dan trekj je inderdaad geen groeven in de lak.

ik gebruik helemaal geen marble pen.

ik zet stipjes gewoon met mn striper, even oefenen maar gaat ook prima.

sommige arts kan je zelf heel makkelijk maken voor jezelf.

gisteravond had ik een vriendin van mij die pedicure is en ik heb aan haar wat nailartjes geleerd.

over de tips gesproken… je kan ook oefenen op een cellofaan blad.

het gaat erom dat je op een vlak iets kan maken.

succes.

Esther

• jolanda

Hoi Helga,ik koop regelmatig bij Florence Nails en ben erg te vreden over hun producten en bezorging is ook lekker snel meestal binnen 1 of 2 dagen.Je moet wel boven de 50 euro bestellen anders betaal toch nog 6.95 bezorg kosten.

Maar zelfs daar mee zijn zij de voordeligste.

Ik weet alleen nog niet hoe hun stripers zijn misschien iemand anders?

GroetjesJo

• Dorine

Ik ben zeer tevreden over de stripings van Florence nails. Je kunt ze op 2 manieren gebruiken. Of met het kwastje wat eraan zit of om puntjes te zetten met een miniscuul naaldje.