Paraffinne

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Hai Meiden,

Ik heb vandaag eindelijk maar eens een paraffinebad aangeschaft (klanten vragen er veel naar…)!

Het gebruik ervan is geen probleem, ik wil alleen weten hoeveel behandelingen jullie met 1 lading paraffine doen? Dus na hoeveel behandelingen moet ik gaan verversen?

Ik ga de paraffine behandeling combineren met een XL-Manicure, dus er wordt van te voren wel gedesinfecteerd en gescrubt enzo…

Alvast bedankt maar weer!

Groetjes, Peet

• Lokje KvK

Parafinne bad hoef je niet te verversen. Je doopt de handen er b.v. 5 x in en na die tijd rol je de paraffine af en gooit het weg. Als je denk: Goh, wat staat het vet laag. Dan gooi je er een blokje bij.

eens in de plm. 2 maanden haal ik de paraffine er uit en maak mijn bak schoon. Het ligt er een beetje aan hoe vaak ik hem heb moeten gebruiken.

In de winter heb ik hem elke dag aanstaan. Alleen in het weekend zet ik hem uit. Maar in de zomer hoef ik de stekker er niet in te doen want dan heb ik er bijna (eigelijk nooit) vraag na.

• helga

Hoi,

Ik heb er sinds kort ook een, en ook ik scrub eerst en dan een lekkere handcreme, en dan gaan de handen 3 keer in het bad, ik laat ze dan 20 min zitte en haal het er dan als een handschoen van de handen.

Daarna doe ik nog de nagelriemen erzorgen en klaar.

Hoe vaak je met een badje doet weet ik ook niet, maar heb nu 3 behandelingen gedaan en morgen komt de vierde.

Dus we zien het wel hoe het gaat.

Groetjes helga

• jolanda

Hoi,ik heb alleen maar klanten die manicure met paraffine bad willen hebben nu nog steeds dus ik denk er niet over om nu over te stappen op de koude.

Zodra ik zie dat de hand er niet meer tot de pols onder kan gaan doe ik er een blok bij ik hou hem eigenlijk altijd op het maxium kwa vulling.

groetjes Jo

• Lokje KvK

Jolanda, wat bedoel je met de koude ??????

zat het mezelf net af te vragen….

• jolanda

Nou voor de zomer heb je ook koude paraffine.

Dan doe je ook eerst een voedende handcreme op en dan heb je paraffine in een tube vloeibaar en dat smeer je over de hand uit en dat word dan ook een soort handschoen die na 5 minuten er zo af kan rollen.

Hoop dat het zo duidelijk is voor jullie.

Groetjes Jo

Die koude paraffine ken ik wel, heel goed zelfs want daar moeten wij onze zoon 2x per dag mee invetten i.v.m. zijn exceem!!!

Maar dat het ook op deze manier voor hand-pakkingen gebruikt wordt, heb ik nog nooit van gehoord… (???)

Groetjes, Peet

• Lokje KvK

Ik ben toch een doorgewinterde eczeem klant, maar daar heb ik nog nooit van gehoord.

Weer wat geleerd. Het is helemaal duidelijk. Hoe heet dat spul dan. Want je hebt best kans dat ik dat wel tussen mijn cremetjes en zalfjes heb staan.

Of bedoelen jullie die toestand die in de volkmond KOELZALF wordt genoemd?

• Lokje KvK

Nee ik zie het al het is geen koelzalf want die droogt niet op. Deze kan je er niet afrollen.