Paraffinne

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Nee, wat ik bedoel is echt een hele vette zalf (80% paraffine + 20% vaseline) die in de huid trekt. Het wordt ook niet hard ofzo, maar wordt gewoon opgenomen in de huid…

Niet dat het nou zo super goed helpt tegen de exceem op zich, maar het houd wel de huid gezonder waardoor de exceem minder grip heeft.

Luc moet maandag weer naar de dermatoloog, want zo erg als het nu is, is het in geen 3 jaar geweest… Ben benieuwd of ze er iets mee kunnen, het is zo zielig voor het mannetje! :-(

Groetjes, Peet

• Lokje KvK

Hoi Peet, misschien dat je hier wat aan hebt, maar zoals ik al zei, zelf ben ik ook erg gevoelig overal voor. Ben een paar weken terug weer getest en ja hoor ik blijk dus ook allergies te zijn voor het gehele nagelsysteem. Van lijm tot aan acrylaten. En weer terug. Nu heb ik van mijn argoloog Elidel meegekregen. Ik weet dat het niet voor geschreven mag worden aan kinderen onder de 2 jaar en je krijgt het ook alleen maar vergoed als het word voorgeschreven door de kinderarts of dermatoloog.

Dit is een zalf (creme) die geen coistroiede ( ik schrijf het fout , maar je weet vast wat ik bedoel) bevat. En de resultaten blijken verbluffend te zijn.

Misschien heb je deze creme ook al gehad, maar omdat ik weet hoe het is om eczeem te hebben probeer ik met jullie en jullie kleine mannetje mee te denken.

Veel sucses Maandag.

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Hey Lokje,

Da's lief van je…

Ik ga het in elk geval opschrijven (en ja, ik weet wat je bedoelt maar hoe je het schrijft is me ook effe niet duidelijk ;-) ) en dan zie ik wel of de dermatoloog er iets mee kan…

Groetjes, Peet