Branche Vereniging?

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Hai meiden,

Wie is er vandaag nog meer gebeld door een man die zegt (samen met diverse nagelstylisten) een branche-vereniging te gaan opzetten???

Hij belt mij morgen ochtend terug; ik had klanten en wil dan niet al te lang aan de telefoon hangen… Ik ben benieuwd wat hij mij morgen gaat vertellen…

Groetjes, Peet

• marianne kvk

een collega van mij is ook gebeld, ze vond het zón rare man.Op het laatst van het verhaal vroeg hij 50,- Euro p maand! Ik heb hem zefl niet gesproken maar ze zou brochures ontvangen. Vraag maar of hij wat per post of per mail kan zenden, ik ben benieuwd.!!!gr.Marianne

• Esther kvk

hoi,

ik ben ook gebeld en het verhaal klonk wel heel goed.

de contributie van 50 euro per maand vond ik erg hoog en ik heb daarom ook niet gelijk besloten.

ik krijg info opgestuurd en dan zien we wel verder.

dat ik graag bij de erkende groep aangesloten wil zijn mag duidelijk zijn, maar ik wil wel eerst goed doornemen wat hij nou allemaal van plan is.

Esther

• amber

die durft dat is 600 euro per jaar

hij is nog duurder dan de anbos

je hebt altijd mensen diewillen het onderste uit de kan

groetjes amber

Hij heeft mij niet meer terug gebeld…

Ik vind het ook een hele hoop geld, hoor…

Ik weet nog zo net niet of ik dat wel kan missen…

• yvon KvK

Is het misschien een idee om dit even door te spelen naar de Prof-nail en kijken wat zij er van vinden?

groetjes Yvon

Hey Yvon,

Da's wel een toppie idee!!!

Misschien is het makkelijker om dat iemand te laten doen die inderdaad ook gebeld is en info heeft ontvangen… Ik ben zelf niet meer terug gebeld (niet erg netjes!), dus ik weet ook niet alle “in's & out's” van dit hele verhaal…

Ben benieuwd wat ProfNail ervan vind!

• Esther kvk

hij belde mij en ik had er eerlijk gezegd geen zin in en heb dus gezegd dat het niet uitkwam op dat moment.

hij heeft even heel snel uitgelegd hoe of wat en dat klonk aantrekkelijk voor de niet beunende nagelstyliste's.

de contributie vond ik ook een hoog bedrag en vooral jammer dat je er elke maand weer aan vast zit.

is de profnail wel het juiste iemand om dit aan voor te leggen?

het is een redactie en weet niet of hun zich hiermee bezig houden.

we kunnen het altijd proberen natuurlijk.

ik zou info ontvangen en daar wacht ik maar op.

iemand wel al deze info ontvangen?

Esther

• Marianne kvk

Heeft iemand van jullie ook gevraagd uit welke databank de gegevens werden verstrekt die hij heeft benaderd?

Mijn collega heeft nog nix ontvangen.

gr.Marianne

• Esther kvk

zal dit niet uit de gegevens van hier zijn gehaald?

wie weet heeft hij iedereen wel benadert???? of misschien tch via de kvk.

ik w8 de post ook maar af…. als ik die krijg!

Esther