Branche Vereniging?

• amber

dames ben voorzichtig hiermee ,ik neem aan als er een overkoepelend orgaan zit aan te komen,zal dit toch heus wel in de prof nail worden vermeld.

groetjes amber

>

• Magic Nails Sittard

Niet doen! Vooral geen machtiging verstrekken of iets dergelijks! Laat die branche vereniging er eerst maar zijn, aanmelden kan dan altijd nog!

Weet iemand de naam of een telefoonnummer van deze meneer?

Groetjes Miranda

• Esther kvk

hij belde met het volgende nummer

zijn naam ben ik alleen vergeten.

het klonk allemaal heel aannemelijk, er waren ook sponsors etc.

ben benieuwd wat hier uit gaat komen.

zijn tel. nummer is 030-6915951

succes.

Esther

• Esther kvk

nog extra toevoeging miranda,

hij vroeg of ik lid wilde worden, want hij had 40 mensen/leden nodig om het op te starten.

was ik vergeten.

Esther

• Magic Nails Sittard

Via google heb ik het nummer opgezocht. Het is een telefoonnummer van NLCW, branchevereniging nederlandse computer winkels! Die is in juli 2004 ongeveer gestart want in maart 2005, 8 maanden later hadden ze het 100ste lid. Ik bel morgen nog eens, nu kreeg ik geen gehoor en geen antwoordapparaat. Daarnaast ga ik eens kijken of er een winkel bij mij in de buurt bij aangesloten is en daar navragen wat die vereniging voor een meerwaarde heeft. Zover ik nu kan inschatten helemaal niks…

Maar goed, ik ga wat info verzamelen, jullie horen er meer van.

Groetjes Miranda

• jolanda

Dat is pas een goeie actie Miranda want als ik dit zo lees krijg ik meer het idee dat iemand snel geld wilt verdienen zonder er wat voor te doen een oplichter dus.

Als er echt zo iets was dan was dat wel aan de grote klok gehangen zodat iedereen zich kan aanmelden en gaan ze niet mensen afbellen.

Ben heel benieuwd wat jij gaat ontdekken ik hou het in de gaten en heel veel succesik denk dat veel dames jou daar dankbaar voor zullen zijn.

groetjes Jo

• Esther kvk

Hallo,

Ik heb vandaag een brief met inschrijfform. gekregen van het BNNS.

Branchevereniging voor nagelstyliste Nederland.

Er staan een hoop pluspunten in voor de nagelstyliste.

Zo komt er een website met alle erkende styliste's zodat de klant precies kan opzoeken hoe of wat en waar

De styliste's moeten een landelijk examen afleggen en krijgen dan bij slagen een erkend diploma Nagelstyliste.

En zo nog meer dingen.

Ik weet niet zo goed wat ik er mee aanmoet, want vandaag was ik weer gebeld zag ik.

Ik vind 50 euro ex btw per maand best een hoop geld.

Misschien wacht ik wel af en als het is opgezet sluit ik me dan aan.

Ben benieuwd of er meer zijn die bericht hebben ontvangen van BNNS

Esther

• yvon KvK

Hoi Esther

Ik ben nog niet benaderd maar vind het op zich natuurlijk wel een goed plan (als het echt is) maar die € 50,00 per maand vind ik echt belachelijk. Ik heb even bij de site van anbos gekeken en kijk maar eens wat zij vragen:

De ANBOS kent drie soorten leden.

Aspirantleden: Voor cursisten die in opleiding zijn voor het diploma schoonheidsverzorging

Leden Eenmaal in het bezit van het diploma, maar (nog) niet zelfstandig gevestigd.

Kernleden: In het bezit van het diploma schoonheidsverzorging en zelfstandig gevestigd.

De kosten zijn (voor 2002): Aspirantlid € 70,–, Lid € 100 ,– en Kernlid € 220,–

Dit is wel een verschilletje he???

En niemand kent de naam BNNS nog, en weer moeten we een examen afleggen, pfff die heb ik net achter de rug. Kost natuurlijk ook weer geld.

Voor een 10,00 per maand wil ik me wel aansluiten maar niet voor die 50,00!

groetjes

Yvon

• Magic Nails Sittard

Mijn advies: nog even mee wachten. Jullie horen er snel meer over.

Groetjes weer, Miranda

• Esther kvk

ik vind het niet erg om opnieuw examen te doen, maakt je alleen maar nog beter.

we horen het wel toch?

goed dat magic nails er achterheen gaat

Esther