Ik geloof mijn ogen niet!!!

• helga

Hoi, Jee kan het ook 2 jaar duren, help!!!!hahaha

Ja dat je de prijzen niet gelijk heel erg opschroeft dat begrijp ik, ik zou denk ik ook wel een beetje bang zijn dan.

Maar als ze tevreden zijn lopen ze volgens mij toch niet zo snel weg.

Ik vind persoonlijk dat je nu mooie prijzen hebt.

Groetjes Helga

• dani

sorry hoor helga ,maar nu bedoel je het niet zo wat ik hier boven lees zegt toch wat heel anders.Kom over net als ik jouw persoonlijk loop te beledige of zo.Ik help je een handtje hoe je het wel had kunnen schrijven zonder het te laten lijken of ik het tegen jouw persoonlijk had. Hallo ik wil hier even op reageren,ik heb een opleiding gedaan en heb mij certificaat.Ik heb nog niet zoveel ervaring, dat moet je op bouwen en ook de snelheid.Daarom vraag ik maar 35 euro voor een set.Ik werk thuis in een aparte kamer waar ik gebruik van persoonlijke vijlen voor de klant.Ik vind dat ik mooie nagels maak.Als ik genoeg klanten heb ga ik me aan melden bij de kvk en dan zien we wel veder. Zie je zo kan het ook dan hoor je mij niks terug zegen want het was niet als of ik jouw aan viel.Maar jij legde uit hoe jij het nu doet en waarom.Heel anders zijn de zinnen die jij hier onder gebruik. jouw tekst:Dus je kunt daar geen opmerkingen over maken. De nagels die ik maak zijn heelemaal niet om te huilen,dus beordeel niet iedereen. Denk eerst eens na voor dat je wat roep!!!!!!!! Ik hoop dat ik iets heb geleerdt groetjes danihlelga schreef:

>

> Hallo,

>

> Ik wil hier dus even op reageren, ik heb een opleiding gedaan

> en heb mijn certificaat.

> Oke ik heb nog geen super ervaring, dat moet je opbouwen, en

> dus ook de snelheid.

> Maar ik vraag 35 euro voor een set nagels gel.

> Ik werk thuis op een apart kamertje, en heel hygienisch, de

> klanten hebben bij mij een eigen vijlenset, dus je kan dar

> helemaal geen opmerking over maken.

> De nagels die ik maak, zijn zeker niet om te huilen, dus

> beoordeel niet maar iedereen.

> Als ik genoeg klanten heb , dan wil ik mij ook gaan aanmelden

> bij de kvk, en dan zien we wel weer verder.

> Maar het scheelt nauurlijk dat ik geen pandje hoef te huren.

> Dus denk eerst na, vordat je iets roept!!!!!!!!

>

> Groetjes Helga

• helga

Ik maak hier geen woorden verder over vuil,jij blijft mensen aanvallen.

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Dames, dames… Kom nou toch op zeg!!!!!!!

Einde topic??????????????????????????????????????????????????

• Esther kvk

laten we het gezellig houden dames…..

waar gaat het eigenlijk over.

enne Dani…. kan me nog een discussie van ons herinneren die ook niet zo aardig verliep. van mijn kant maar ook zeker van jouw kant…

dus dat zegt ook wel iets over jouw vorm van discussieren, want nu ga je weer aardig over je toeren.

laten we het leuk een leerzaam houden zonder al dat geblaat over onzinnige dingen.

het is hier altijd zo gezellig!

einde topic nu?

Esther

• dani

Enne ester welke topic ?Ik zeg dingen gewoon hoe ze zijn en ik was met iemand anders in gesprek over mij ervaringen.En dan komt mevrouwtje Helga er door heen net doen of ik het over haar persoonlijk heb .En dan wil wel eens weten wat ik verkeer heb gedaan.Ik ben altijd bereid om teleren.En Helga van aan vallen is geen spraken .Ik heb jouw eigen worden gebruikt als je daar door aangeval voelt .Dan moet je nu wel weten hoe jouw bericht over komt aanvalent dus.Ik maak me niet druk jij wel?Een heerlijk dag veder lekker nagelen groetjes dani

• Susanne in opleiding

Sorry, maar hier heb ik dus geen zin in

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

wij ook niet Susanne…

einde topic???

groetjes, Peet