nou jaaaa zeg

• eva & sabrina

wat ben jij laag zeg christine op mij zwart te maken op een website! en mij uitschelden dat is ook niet vriendelijk naar een klant toe of vind je dat het normaal is. Nagelstylistes wat vinden jullie daarvan? Je gaat je klanten toch niet uitschelden. Ik ben er helemaal klaar mee. Zo dit wilde ik even kwijt.

• amber

vind jij het dan normaal dat je zelf je nagels eraf haalt ,en dan ook nog op een nieuwe set staat of geld terug.

ik kan ook niet zeggen dat christine je zwart maaktof uitscheld.

wel eerlijk blijven he.

zo dit wilde ik dan ook even aan jou kwijt.

groet nagelstyliste amber

• Lokje KvK

Mijn mening heb je onder de van Christine kunnen lezen. Met zulke klanten zijn wij er idd klaar mee.

Verder heeft ze geen namen genoemd dus zij heeft jou/jullie niet bekend gemaakt maar dat heb je zelfgedaan.

• Sabrina

Nou moet jij ff luisteren Christien heeft eva een mail gestuurd waar in ze er wel uitschold, dus als jij iets niet weet oordeel er dan ook niet over Amber.

• Lokje KvK

Eva vraagt zelf wat wij er van vinden, Muts.

• Bianca

Muts… we zullen er maar vanuit gaan dat je het over je troep heb he, schelden is blijkbaar erg normaal onder nageltrutjes op deze site

• Lokje KvK

Nou ik had het niet over mijn eigen troep.

• Bianca

We zullen zien

• eva & sabrina

Ja ik heb wel om mening gevraagd en die krijg ik ook, maar is het dan normaal dat je nagels er na 4 dagen afliggen? Ik werk op kantoor achter een pc en met bijna afliggende gelnagels kan ik echt niet normaal tikken hoor. Moet wel normaal kunnen werken. En wat heeft het voor zin om langs te komen als m'n nagels er toch al afliggen.

• Lokje KvK

Je had idd om onze mening gevraagd. En het is NIET normaal dat je nagels er na 4 dagen afliggen.

Maar wij kennen het verhaal maar van 1 kant. En daar reageren wij ook na.

Christine had gewoon een berichtje geplaatst om te vragen hoe wij daar mee omgingen en wij kunnen ook alleen maar op haar verhaal afgaan.

Zoals ik net al zei: Ze heeft geen namen genoemd, dus is het niet bedoeld om Eva persoonlijk zwart te maken.

Ik hoop dat jullie tot een oplossing komen.

En MUTS is maar een stopwoordje. Het was niet mijn bedoeling om iemand uit te schelden.

Groetjes