nou jaaaa zeg

• amber

lokje wij geven netjes een antwoord op haar vraag ,en dan krijg je grove aso reacties

lijkt mij beter om verder niet te reageren op dit soort.

daar is dit prikbord te goed voor

wel wens ik cristine veel sterkte bij dit volk

groetjes amber

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Wij kennen inderdaad alleen de versie van Christine; maar misschien wil je zelf het complete verhaal aan ons kwijt?

Voor zover ik begrepen heb lagen je nagels er na 4 dagen vanaf?

En heb je toen contact opgenomen met Christine?

Je hebt er verder geen gekke dingen mee gedaan, waardoor de nagels los lieten?

Er zijn zoveel oorzaken waardoor nagels los kunnen laten, dat hoeft echt niet direct aan de styliste te liggen, net zo goed als dat het niet direct aan de klant hoeft te liggen!

Als je het probleem rustig en normaal met elkaar bespreekt en samen een oplossing zoekt, kan het eigenlijk alleen maar goed aflopen…

Maar rustig en nomaal geldt wel voor de styliste maar ook voor de klant!

Ik kan er verder ook niets negatiefs over zeggen, omdat ik het hele verhaal niet ken… Als ik jouw reactie hier zo lees, ben ik daar wel heel benieuwd naar (hoe heeft het in #$%^naam zover kunnen komen tussen jullie?)…

Dus ik zou zeggen: vertel jouw kant van het verhaal aan ons…

Je kwam thuis met prachtige nagels, en toen… (vul de rest zelf aan?)

Ik hoop dat ik je daarna een passend antwoord kan geven en misschien een aantal goede tips & adviezen…

Groetjes, Peet

http://www.nagelstudiobbm.com

• christinebynails kvk

Prikbord van beauty-nagelverzorging.startpagina.nl

Het prikbord is bedoeld om positieve of negatieve ervaringen op het gebied van nagelverzorging met elkaar te delen of om vragen aan elkaar te stellen. Gebruikers die dit prikbord structureel misbruiken om reclame te maken voor een merk of een product (spam) worden geblokkeerd. Je kunt hier als lezer melding van maken. Klik bij het betreffende berichtje op: Bevat dit bericht ongewenste reclame, ongepaste of kwetsende teksten? Klik hier! Tweedehands produkten kopen en verkopen kan via http://beauty-nagelverzorging.paginamarkt.nl Uitgebreide info over nagelverzorging vind je op de http://beauty-nagelverzorging.startpagina.nl Veel plezier op dit prikbord!

Bericht plaatsen | Naar beginpagina | Toon reacties | Zoeken | Huisregels | FAQ Vorige reactie | Volgende reactie

hoe lossen jullie dat op

Auteur: christinebynails kvk (—.demon.nl)

Datum: 30-05-2005 19:38

hi collega ,s ik heb een probleem met een klant , ik heb een set gelnagels bij haar gezet , ze vertelde mij dat haar nagels met 4 dagen los lieten aan beide kanten , ik vroeg kom maar dan kijk ik even wat het probleem is haar vriendin had bij mij ook een set gel en die werden ook lelijk zei kwam terug en bleek dat de airebrus tips gebarsten waren ik heb bij haar gratis een nieuwe set gedaan en haar vriendin had gel met frenche zij zou dus ook komen maar ik hoorde al dat ze der nagels afgehaald had, ik mailde haar doe dat nu niet want ik wil weten hoe dat komt ze mailde dat ze een week der nagels zo liet en dat ze na mijn 1 week vakantie wel zou komen wat blijkt ze heeft der afspraak weer een week verzet en nu wil ze ook een nieuwe set omdat haarvriendin ook een nieuwe set heeft gekregen maar bij haar heb ik het niet gezien dus vertelde haar dat ik haar 50 % korting gafomdat het niet de bedoeling is dat klanten hun nagels er zelf afhalen en dan een nieuwe set denken te krijgen wat denken jullie er van , heb eigenlijk nooit last van lifting of iets dergelijk s, groetjes christinebynails

Bevat dit bericht ongewenste reclame, ongepaste of kwetsende teksten? Klik hier!

Reageer op dit bericht | Prikborden | Log uit | Mijn Profiel Volgend onderwerp | Vorig onderwerp

Onderwerpen Auteur Datum

hoe lossen jullie dat op

christinebynails kvk 30-05-2005 19:38

Re: hoe lossen jullie dat op

Lokje KvK 30-05-2005 21:01

christinebynails kvk 30-05-2005 21:13

Susanne in opleiding 31-05-2005 08:47

Esther kvk 31-05-2005 16:57

christinebynails kvk 04-06-2005 19:49

dit was dus nmijn verhaal groetjes christinebynails heb alleen advies gevraagd hoe jullie dit oplossen ben mijn zelf dan ook geen kwaad bewust dat ik fout ben geweest ,heb eva gemailt dat de ik van de verdere afspraak afziet omdat zij mijn dreigde dat ze een nieuwe set wilde of haar geld terug, nou dan ben ik er klaar mee

Reageer op dit bericht

Uw Naam: christinebynails kvk

Uw Email: christinebynails@hotmail.com

Onderwerp:

Stuur berichten in deze thread naar bovenstaand emailadres.

© 1999-2005 Startpagina bv

Reactie aan de webmaster

• Isabella

Hoi Christine,

Je hebt heel goed gereageerd zo hoor! Ik zou zulke “klanten” ook absoluut niet meer over de vloer willen hebben!! Die kun je beter kwijt zijn dan rijk!

Om zo te reageren, terwijl jij niets verkeerds hebt gedaan, dan alleen maar om raad vragen. Ook heb ik van jou kant nergens op kunnen maken, dat je uberhaupt gescholden hebt of iets dergelijks.

Meid maak je niet druk, je bent er nu lekker vanaf, en de klantjes die je nog wel hebt zullen zeker en vast super tevreden zijn met de mooie nagels die jij maakt.

Groetjes,

Isabella.