Neeeeeeeeeeee, ik ben voorgoed genezen en doe voortaan zelf mijn nagels weer!!! Ik ben al een flink tijdje wakker (Het is hier pas 8.50) puur vanwege de pijn aan mijn nagels! Ze branden als n gek joh! Ik laat nooit meer mijn nagels door iemand anders doen, ook al is ze nog zo goed! Ben er zo van genezen joh! Hahaha! Haar nagels waren trouwens zo vol met nailart enzo, dat je amper meer de vorm van haar eigen nagels zag….
En t is inderdaad stom van me dat ik ben blijven zitten, maar ik wilde gewoon zien hoe ze dit soort dingen op zou lossen, hoe mijn nagels eruit zouden zien als ze klaar was. Stom van me, maar ik wilde gewoon n keertje klant zijn….
Hoe moeten die meiden zich wel niet voelen die bij zulke mensen voor t eerst nagels hebben laten doen? Daar komen dus de verhalen van dat t zo slecht is voor je nagels enzo….. Wij zijn bezig het nagelen uit het verdomhoekje te halen, en zulke meiden breken wat wij opgebouwd hebben met dezelfde gang weer af! Grrrr……
Maarre, ik had zelf ook al bedacht dat ik meer moest gaan vragen….. Ik heb berekend dat ik mezelf echt in de vingers snij als ik dat niet doe. Ik werk met een ECHT merk, (Magnetic) zij haalde al die troep uit de Dominicaanse Republiek vertelde ze. (Ik heb idd verteld dat ik nagelstyliste ben, dacht misschien maakt dat indruk en doet ze meer haar best! Hihi! Dus ik heb in die 3 1/2 uur ongeveer 5 minuten met haar gekletst over waar ze haar spulletjes haalt. Vooronderzoek omdat ik Magnetic wil gaan verkopen in mijn salon! Hihi!) Ze vertelde dat ze 300gulden per jaar kwijt is aan materiaal, dus ‘lekker’ veel winst! Zucht, echt DE reden natuurlijk….
Maarre, ik heb een mooie folder gemaakt met een openingsaanbieding, en ik ga mijn klanten binden door ze bijvoorbeeld na elke 6e of 7e keer opvullen of zoiets het opvullen voor de helft vd prijs te geven, OF 10,- korting op een sieraad. Dan mag ik best iets duurder zijn, met acties trek je toch je klanten wel.
Groetjes, Danielle