Nieuwe ronde, nieuwe kansen???

• Dani(girl)

Ik weet dat je meer kan vragen als je goed werk aflevert je kunt zels 95 en meer vragen .Dat zijn de prijzen die ze vragen in die grote spa sport school daar zo.Heb je niet tegen die meid gezegt dat je zelf nagelstyliste was?En hoe zagen haar eigen nagels er uit?Groetjes dani

• Danielle, Bisjoe4joe

Neeeeeeeeeeee, ik ben voorgoed genezen en doe voortaan zelf mijn nagels weer!!! Ik ben al een flink tijdje wakker (Het is hier pas 8.50) puur vanwege de pijn aan mijn nagels! Ze branden als n gek joh! Ik laat nooit meer mijn nagels door iemand anders doen, ook al is ze nog zo goed! Ben er zo van genezen joh! Hahaha! Haar nagels waren trouwens zo vol met nailart enzo, dat je amper meer de vorm van haar eigen nagels zag….

En t is inderdaad stom van me dat ik ben blijven zitten, maar ik wilde gewoon zien hoe ze dit soort dingen op zou lossen, hoe mijn nagels eruit zouden zien als ze klaar was. Stom van me, maar ik wilde gewoon n keertje klant zijn….

Hoe moeten die meiden zich wel niet voelen die bij zulke mensen voor t eerst nagels hebben laten doen? Daar komen dus de verhalen van dat t zo slecht is voor je nagels enzo….. Wij zijn bezig het nagelen uit het verdomhoekje te halen, en zulke meiden breken wat wij opgebouwd hebben met dezelfde gang weer af! Grrrr……

Maarre, ik had zelf ook al bedacht dat ik meer moest gaan vragen….. Ik heb berekend dat ik mezelf echt in de vingers snij als ik dat niet doe. Ik werk met een ECHT merk, (Magnetic) zij haalde al die troep uit de Dominicaanse Republiek vertelde ze. (Ik heb idd verteld dat ik nagelstyliste ben, dacht misschien maakt dat indruk en doet ze meer haar best! Hihi! Dus ik heb in die 3 1/2 uur ongeveer 5 minuten met haar gekletst over waar ze haar spulletjes haalt. Vooronderzoek omdat ik Magnetic wil gaan verkopen in mijn salon! Hihi!) Ze vertelde dat ze 300gulden per jaar kwijt is aan materiaal, dus ‘lekker’ veel winst! Zucht, echt DE reden natuurlijk….

Maarre, ik heb een mooie folder gemaakt met een openingsaanbieding, en ik ga mijn klanten binden door ze bijvoorbeeld na elke 6e of 7e keer opvullen of zoiets het opvullen voor de helft vd prijs te geven, OF 10,- korting op een sieraad. Dan mag ik best iets duurder zijn, met acties trek je toch je klanten wel.

Groetjes, Danielle

• Dani(girl)

Zeker doen meid en als die nagelstyliste die prut aflever nog klanten willen moeten ze gedwongen beter werk afleveren.300 gulden oooow hadden wij het maar zo makelijk nee hoor ik vind het heerlijk al die nieuwe dingetjes halen .Dit is duidelijk een dame die het voor het geld doet en niet van het vak houd.Ik wist niet eens dat ze in de d.r dat hadden In plaats dat ze gewoon usa neem dat heb je ook top merken gierig .Maar ik wens jouw goede zaken en een gezonden baby.En geniet er van het gaat zo snel die van mij is al weer 5 groetjes dani

• Danielle, Bisjoe4joe

Dank jullie wel voor de leuke reacties! Ik heb die monsters inmiddels met veel moeite (Lijkt wel beton man, deze acryl!) in model gevijld en ga ze zo ff bewerken met nailart! Vanavond feessie dus wil wel dat ze mooi zijn! Iedereen weet namelijk dat ik nagelstliste ben, en om dan met die klompen aan te komen….

Enne, Marianne! Leuk je weer te horen joh! Ik ben inmiddels al ruim 30 weken meis… Gaat hard he? 26 augustus uitgerekend. Ik word met de dag eleganter…. Ik wachel als Donald Duck, en als ik uit bed wil (waterbed dus onhandig ja…) moet mijn vriend me op mijn zij rollen en een duwtje geven! Maarre, het gaat hardstikke goed! Helemaal geen kwaaltjes en beebje groeit goed dus ik voel me super!

Tot horens weer!

Groetjes, Danielle

• Marianne kvk

Nou, Daantje, ik wens je een fijn feestje vanavond! Geniet lekker van het zwanger zijn…. Dat manneke van mij is alweer 2,5 en kan ik soms wel es achter het behang plakken, maar veelal is het een schatje. Het je al leuke namen bedacht?Greetinx! Marianne

• Danielle, Bisjoe4joe

Ja genoeg! Maar ik hou van kort, hip en apart en vriendje is meer van de traditionele namen…. We hebben nu wel wat leuke bedacht waarbij we allebei n beetje water bij de wijn doen dusse…. Nog ff geduld!

Groetjes!

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

O, wat een regelrechte RAMP!!!

Ik heb echt diep medelijden met je, Daan…

En dat ze er zo lang mee bezig is; hier hebben wij er in 2 uur (verwijderen + nieuwe set) de meest prachtige nagels op zitten, toch?

Je zou ze op deze manier bijna een proces aandoen!!!

Ik moet wel zeggen dat ik het uiteindelijke resultaat (na bewerking van jezelf) werkelijk PRACHTIG vind! Heerlijke kleurtjes en knap gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn beste vriendin is 24 augustus uitgerekend (van de 2e; ze heeft al een zoontje die dan 1,5 jaar is)… Grappig, zal mij benieuwen wie van jullie het eerste is!

Zet 'm nog effe op (de laatste loodjes wegen het zwaarst he?) en ik wens je nu alvast een SUPERGOEIE bevalling toe (de mijne bijvoorbeeld: vanaf “rommelen” tot geboorte in 6 uurtjes…)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes, Peet

http://www.nagelstudiobbm.com

• Dani(girl)

nou pet af hoor danielle wereld van verschil ik kan het niet laten eigelijk zou je gewoon langs moeten gaan en zeggen kijk zo moet het,maar ech super mooie is de nailart ook door jouw zelf gedaan?Groetjes dani

• Esther kvk

leuk leuk Daantje,

zo ziet het er veel beter uit!

Es

• Danielle, Bisjoe4joe

ThanX! Ja, heb de nailart ook zelf gedaan…. Lekker zomerse kleurtjes, had ik zin in! Enne, moest ook die knalrode nagelbedjes bedekken, dus moest ze wel lakken eigenlijk! Hihi!

En Peet, ik hoop inderdaad op zo'n bevalling zeg! Ach, ik trek me nix aan van alle oorlogsverhalen, t moet er toch uit! Ik hoop gewoon dat ik op jou lijk of op mijn tante! (Die zegt “Ik poep ze uit!” Ze heeft 5 kinderen, waaronder een tweeling… Allemaal in n paar zuchtjes en enkele uurtjes geboren!)

AYO! (=doei)

Groetjes, Daan