Nou had ik dat maar heb er 32 uur over gedaan poeffffffffffffffffffffffMaar hij was het heelemaal waard flinke jongen super groot voor zijn leeftijd heerlijk ventje. welterusten allemaal groetjes dani
O ja, ik maak me ook echt niet druk hoor! Miljarden vrouwen doen t, dus ik ook wel hoor! Word alleen soms gek van die verhalen over helse bevallingen…. Ik kap t nu ook gewoon af want daar ben ik nie in geinteresseerd hoor! Vooral mannen kunnen dat zo goed! Hahaha!
Maarre, dit word n bevallingsprikbord! Hihi!
Groetjes, Daan
Hoi …..
Hihihi….nog eentje dan! Onze oudste dochter is geboren 3 september 1999.
Om 18.00 uur een klein vingertopje ontsluiting………………..Om 19.10 persdrang en om……………………19.31uur is onze dochter geboren!!!
Onze 2e dochter is geboren 31 oktober 2001.
Om 01.30 heeft de vroedvrouw de vliezen gebroken…………….Om 02.35 uur persdrang en…………………………..Om 02.48 is onze jongste dochter geboren!!
Groetjes,
Leenepeen.
Zie je nou! DAT zijn de verhalen die ik wil horen! Hahaha! Positief ipv al die bloederige, 3 dagen durende, helse bevallingen! Ik was namelijk ook van plan in een paar uurtjes te bevallen! Kennen jullie die film ‘the Adams family’? Die moeder legt haar hand op haar voorhoofd, zegt 1x ‘oef’ en de baby is er…. Zoiets had ik in gedachten! Hihi! En weer snel door met nagelen erna!
Groetjes, Danielle
www.bisjoe4joe.nl
Wil je nog een goeie?Zo beviel ik van mijn 2e.
Ik was om half 10 in het ziekenhuis en de weeen waren nog niet echt heftig.
Om een paar minuten voor half 12 kreeg ik een perswee,mijn vliezen werden gebroken en bij de derde(JA JA DE DERDE)perswee werd mijn dochter geboren.
Bijna 8 pond geen scheurtjes en hechtingen,meteen even gedoucht omdat
mijn nieuwe aanwinst meteen over me heen plaste.
En om half 1 was ik weer thuis.
Groetjes en succes van Selma
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?