forum de nagelstyliste groups msn

• Nagelstudio Adele

Hallo iedereen;

ben al twee jaar lid van het forum de nagelstyliste van msn groups, maar die is sinds vandaag verwijderd. Het was het drukste forum voor nagelstylistes waar je heel veel tips en ideeen kon uitwisselen. ik weet niet of iemand van jullie er lid van was. Misschien dat een van de leden het een idee vinden onder een andere naam een nieuwe msn group te maken. Ik vind het echt balen. ik hoop anders dat de leden van de nagelstyliste group hier terecht komen en hier op het prikbord verder gaan.

Groetjes Nagelstudio Adele

http://www.nagelstudioadele.nl/

• dani

Dit meen je niet daar kon ik hem niet mer vinden en konde ze dit van te voren niet even melden is het voor altijd of ? Hoe zit het?groetjes dani

• Anja kvk

Ik denk dat het een hele boel te maken heeft met het bericht van mij hieronder.

eerst werd ik verwijderd maar ik heb me meteen opnieuw aangemeld en verteld daar dat ik verwijderd was. De meeste dachten dat het om een samenloop van omstandigheden kwam omdat er totaal geen aanleiding was om mij te verwijderen. Ik heb haar gemaild en kreeg geen antwoord totdat vandaag eerst het forum leeg gehaald was onder het mom van werd nodig eens tijd . En nog geen half uur later kreeg ik een brief ( zal hem hieronder proberen te copiéren) en daarna was het hele forum weg.

Als je echt verder wilt daar heeft ze een nieuw forum aangemaakt en als je geluk (?) hebt word je toegelaten ( moet je het wel altijd met Ria eens zijn !)

Beste Anja,

Ik ga hier geen uitleg meer over geven.

deed dit al in de discussie zelf.

Blijkbaar heb je er nog steeds moeite mee.

Ik heb het hier nog aan twee andere mensen meer laten lezen om zeker te zijn van mijn conclussie.

omdat ik het ook objectief moet houden en aangezien ikzelf het badje verkocht kon ik dit zelf moeilijk zijn.

daarom ook wilde ik nog van twee andere mensen weten of mijn conclussie juist was of niet.

De reden dat ik je verwijderd hebt is omdat je ermee door ging.

Ik heb begrepen dat je al weer bent toegevoegd door een mede beheerster.

oke,

maar de volgende keer is ook dat nieyt meer mogelijk.

Art Salon For Nails & ASF Nails

Urkhovenseweg 17

5641 KA Eindhoven

Tel: 040-2982274

Fax:040-2908260

www.artsalonfornails.nl

Info@artsalonfornails.nl

Groothandel * Nagelstudio * Opleidingen

Beste Ria,

na onze discussie op het forum, die toch op een behoorlijke manier is opgelost naar mijn weten , heb ik gemerkt dat je mij verwijderd hebt van het forum !

Ik zou het fijn vinden als ik hier nog enig uitleg bij krijg omdat ik eigenlijk niet begrijp waarom ik eraf moet na een gezonde discussie.

Alvast bedankt voor je reaktie,

Anja de Jong ( terzai)

• Anja kvk

Iedereen die de discussie gevolgd heeft weet dat ik niks verkeerds gezegd heb.

Ik voel me echt rot en snap niet waar ik dit aan te danken heb.

Dit is trouwens het laatste dat ik erover zeg omdat ik niet dit forum helemaal wil “bevuilen” met deze onzin.

Ik hoop dat jullie ergens anders weer lekker gezellig verder kunnen kletsen over het nagelen.

Op de 1 of andere manier is het hier toch heel anders. Niet slechter maar anders…..

• Nagelstudio Adele

Hoi dani;

Ja het is verwijderd ik denk vanwege het parafinnebad met de verdwene letters, waar overigens netjes werd gediscusseerd vond ik!!

En ik denk ook omdat ze zelf een groothandel heeft het onderdeel online bestellen en dat er steeds meer meerdere groothandels zich aanmelden en het over hun produkten habben, dat ze dat ook niet leuk vond. Dus nu heeft ze haar forum geopend op haar website art salon for nails. Jammer vind ik zo veel leden en lekker onafhankelijke meningen, uitingen en tips met elkaar delen daar moet het omgaan vind ik met alle nagelstylistes of groothandels toch?

Groetjes;

Nagelstudio Adele

• Nagelstudio Adele

Dit forum is hartstikke leuk maar helaas minder leden tot nu toe, dus ook minder berichten met tips, idieeen en vragen. Mischien dat de andere van de nagelstyliste hier ook terecht komen op dit prikborddan word het hier mischien net zo druk.

Groetjes;

Adele

• Anja kvk

Ja dat zou mooi zijn, want omdat het zo druk is , worden er ook een hoop dingen besproken. Jammer alleen dat je er geen meningsvrijheid hebt….

Ik zal ook niet toegelaten worden tot het nieuwe forum zoals je hebt kunnen lezen dus hoop zeker dat het hier drukker worden.

• dani

Nou ik ben zelf maar aan de slag gegaan met mij eigen nagelstyling forum ik moet er nog veel aan doen.Maar ik zal vanavond hard door werken dan zet ik hem morgen online .Kunnen we weer lekker veder voor dat we trauma,s hier aan over houden.Ik vnd het trouwens behoorlijk lullig van ria om op zo,n manier van haar leden afscheid te nemen.Maar ja weer tijd voor wat nieuws ik laat het wetenzodra hij klaar is doeiiiiiiiiiiiii groetjes dani

• Anja kvk

Lullig…hhmmm ja inderdaad.

dani laat maar weten hoe , wat en wanneer.

Ik zal me netjes gedragen hoor !

• dani

Hij is nog niet klaar maar ik zal hem dagelijks bij werken http:groups.msn.com/Nailgrazy/welkom.msnw groetjes dani