Ik denk dat het een hele boel te maken heeft met het bericht van mij hieronder.
eerst werd ik verwijderd maar ik heb me meteen opnieuw aangemeld en verteld daar dat ik verwijderd was. De meeste dachten dat het om een samenloop van omstandigheden kwam omdat er totaal geen aanleiding was om mij te verwijderen. Ik heb haar gemaild en kreeg geen antwoord totdat vandaag eerst het forum leeg gehaald was onder het mom van werd nodig eens tijd . En nog geen half uur later kreeg ik een brief ( zal hem hieronder proberen te copiéren) en daarna was het hele forum weg.
Als je echt verder wilt daar heeft ze een nieuw forum aangemaakt en als je geluk (?) hebt word je toegelaten ( moet je het wel altijd met Ria eens zijn !)
Beste Anja,
Ik ga hier geen uitleg meer over geven.
deed dit al in de discussie zelf.
Blijkbaar heb je er nog steeds moeite mee.
Ik heb het hier nog aan twee andere mensen meer laten lezen om zeker te zijn van mijn conclussie.
omdat ik het ook objectief moet houden en aangezien ikzelf het badje verkocht kon ik dit zelf moeilijk zijn.
daarom ook wilde ik nog van twee andere mensen weten of mijn conclussie juist was of niet.
De reden dat ik je verwijderd hebt is omdat je ermee door ging.
Ik heb begrepen dat je al weer bent toegevoegd door een mede beheerster.
oke,
maar de volgende keer is ook dat nieyt meer mogelijk.
Art Salon For Nails & ASF Nails
Urkhovenseweg 17
5641 KA Eindhoven
Tel: 040-2982274
Fax:040-2908260
www.artsalonfornails.nl
Info@artsalonfornails.nl
Groothandel * Nagelstudio * Opleidingen
Beste Ria,
na onze discussie op het forum, die toch op een behoorlijke manier is opgelost naar mijn weten , heb ik gemerkt dat je mij verwijderd hebt van het forum !
Ik zou het fijn vinden als ik hier nog enig uitleg bij krijg omdat ik eigenlijk niet begrijp waarom ik eraf moet na een gezonde discussie.
Alvast bedankt voor je reaktie,
Anja de Jong ( terzai)