forum de nagelstyliste groups msn

• vagile

Hallo,

Ik zag het ook dat de nagelstyliste was verdwenen, jammer dat ze het niet even vermeld hebben want ik kwam er toch wel dagelijks.

Dus op naar een nieuwe site.

Groet,

vagile

• Anja kvk

Het is er al reuze gezellig vagile.

Hetzelfde maar dan leuker !

• Danielle, Bisjoe4joe

Heeee, waarom blijven jullie nie lekker hier dan? Ook altijd erg gezellig hoor! Misschien wat minder druk, maar wat nie is kan nog komuh toch?? Hier worden elkaars vragen netjes beantwoord en word je er echt niet zomaar afgegooid als je t ergens niet mee eens bent!

Dusse…. You're welcom toch dames?

Groetjes, Danielle

www.bisjoe4joe.nl

• Nagelstudio Adele

Hallo Danielle;

Ik heb dit forum 2 maanden geleden ontdekt en gevolgd, ik ben meer een lezer dan een schrijver, maar door het stoppen van het andere forum ben ik denk ik wakker gewordenomdat ik niet wilden dat het zomaar weg was. Tuurlijk hoop ik dat dit forum drukker word dan komen er des te meer vragen en antwoorden.

Trouwens danielle vreselijk hoe ze je nagels hebben gedaan in curacau, ben daar zelf geweest, maar wat ik gezien had dat was netjes gedaan met mooie nailart.

Maar je had het zelf al mooi verbeterd zag ik.

Groetjes Adele

http://www.nagelstudioadele.nl/

• Danielle, Bisjoe4joe

Ja, zoals ik al zei heb ik t gewoon verkeerd getroffen denk ik…. Maarre, ik heb me ook aangemeld bij die msn groep! Nog nooit gedaan eerlijk gezegd zo'n msn groep, maar ben benieuwd! Leuk!

Groetjes, Danielle

• dani

NIEUWE MSN .http://groups.msn.com/nailgrazy.foto van je eigen werk zijn welkom groetjes dani.

• Danielle, Bisjoe4joe

Jeetje, ga ik me daar ook gelijk aanmelden! Leuk joh Dani!

Groetjes, Daan

• ASF Nails

Kan je zeggen dat hier mijn klomp nou van breek!

Lees ik dit hier!

Sorry hoor, maar je zal begrijpen dat ik hier wel even op inga.

Niet normaal zeg!

Nogmaals, ik had die groep al zo'n 4 jaar en had op het laatst enkel nog maar een hoop gezeik over weet ik wat allemaal.

Niet enkel op dat forum nee, mensen belde me ook in de salon over als iemand daar werd aangevallen over een 1 over ander onderwerp.

Steeds probeerde ik dit voor iedereen op te lossen en steeds verknoeide ik mijn tijd eraan en steeds trok ik zelf aan het kortste eindje.

Daarnaast riep ik al een jaar lang dat ik er geen zin meer in had ivm de hoog lopende onderwerpen daar.

Dit heb ik ook met regelmaat in een onderwerp gezet.

En geloof me, daar riep ik echt al een jaar over.

Want ik had er gewoon geen zin meer in om steeds maar daar weer de boel recht te moeten zetten omdat iemand het pispaaltje werd.

Ook in die week dat ik het uiteindelijk deed kreeg ik telefoon van iemand omdat ze iets te melden had over iets wat gaande was in die groep en dat ik maar eens moest gaan kijken.

En zo ben ik er gaan kijken en ontstond er een zelfde gezeik als waar ik al zo'n genoeg van had.

Daarbij komt ook dat ik er al nooit geen tijd meer voor had omdat de groep erg groot was.

Weet niet meer wie dit hierboven nou schreef?

Anja of Adele.

Als het mij zou gaan omdat er andere groothandels bij zaten kwamen,

Als dat zo zou zijn zou ik ze toch gewoon niet toegelaten hebben?

Nee dames!

De enige reden is dat ik er schoon genoeg van had en graag de aandacht had voor de dingen waar het echt om gaat in dit leven.

En het gezeik aldaar zo vreselijk beu was dat er echt niet meer veel hoefde te gebeuren dat ik er de knop om zou zetten.

Zoals het in de volksmond gezegt wordt:

Het kwam me daar op ten duur m'n strot uit!

En dit is dus de enige reden!

Ik zal verder maar niet praten over het feit dat daarna (heel toevallig) tot maar liefst 8x mijn auto banden zijn lekgestoken.

Ik geef hier heus niemand de schuld van hoor, maar waar ik woon is het altijd heel rustig en er gebeurd hier nooit niets.

Maar het was allemaal in dezelfde periode, vandaar ook dat ik deze link leg.

Na deze uitleg zou ik het heel erg op prijs stellen als dit nu eens op zou kunnen houden en voor mijn part dit bericht verwijderd kan worden!