acryl

• jolanda

Ja Joepie ik heb mijn acryl certificaat binnen!!!!!!

Nou wil eigenlijk over stappen op uv acryl maar nu is mijn vraag is de werk wijze nou helemaal het zelfde ?

Op de lamp na natuurlijk.

Het lijkt mij lekkerder werken dan de gewone meer tijd om te modeleren en minder vijl werk of zie ik dat nou verkeerd?

Alle tips zijn welkom hier over alvast bedankt.

Groetjes Jo

• Esther kvk

ja, de werkwijze is helemaal hetzelfde.

vloeistof en poeder, bolletje maken en dan opzetten.

let er op dat je niet te nat werkt, want dan loop het snel uit.

Esther

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Ik vind het helemaal niks; ik vind acryl pas lekker modelleren als hij al lichtjes aan het uitharden is, dus dat het langer zacht blijft is voor mij geen voordeel…

Maar dat is persoonlijk! ;-)

Groetjes, Peet

• majesteit009 kvk

ho ik vind het lekker werken met uv acryl , ben nu ook weer met gewone acryl begonnen maar dat is aanpoken zeg het is zo hard en mij ervaring veel vijlwerk maar ja het is lekkerals je alle tecknieken kan

• jolanda

Maar als ik het goed begrijp kan je dus wel de zelfde poeder blijven gebruiken je hoeft alleen maar de vloeistof te vervangen?

En hoe lang moet het dan onder de lamp?

Ja Peet het is inderdaad persoonlijk ik word er gek van om tegen de tijd te werken dat het uithard gaat mij net even te snel voor het mooie.

Maar als het moet kan ik het dus wel anders had ik nu mijn certificaat niet.

Bedankt voor jullie snelle reacties

Groetjes Jo

• Esther kvk

ik vind het ook niks hoor.

de geur is minder dat is het enige voordeel.

ik vind de gewone luchtuithardende acryl veel fijner en ook sneller werken.

de uv acryl moet je 2 minuten uitharden onder de lamp.

en dan gewoon vijlen.

qua vijlsel blijft het hetzelfde vind ik, nogsteeds dwarrelt het rond.

Esther

• Christel

Ik zit er ook aan te denken om UV acryl te gaan gebruiken, want het is zo warm in mijn salon dat de acryl binnen een mum van tijd uithard.

Is dat inderdaad zo dat je alleen UV liquid nodig hebt en je gebruikelijke poeders kan gebruiken? En welk merk gebruiken jullie dan ik gebruik nu EZ-Flow en IBD.

• Nagelstudio Adele

Hallo Cristel;

Je kan je liquid in een koelbox met koelelementen houden dan heb je er geen last meer van. Ik zelf heb het probleem in de winter dan droogt het zoooo langzaam dan doe ik liquid in een liquidverwarmer van O.P.I dat het sneller gaat.

Groetjes Adele

http://www.nagelstudioadele.nl/

• Christel

Bedankt Adele,

Mag ik aan jou vragen welk merk jij gebruik omdat het zo langzaam droogt?

• Nagelstudio Adele

Hallo Christel

Ik heb alleen problemen in de winter, zomers vind ik fijn het kan mij niet snel genoeg gaan.

Ik werk met de perfect powders van creative en de retention en in de winter gebruik ik alleen de white van inm omdat deze lekker vlug uithard de pink weer niet.

Je moet gewoon informeren bij groothandels er zijn snel en langzaamdrogende poeders.

Groetjes Adele

http://www.nagelstudioadele.nl/