Hoi nou weet ik nog steeds niet of ik alleen de liquid moet vervangen.
Of ook de poeder?
groetjes jo
Bij Magnetic alleen de vloeistof, traditionele poeder kun je gewoon blijven gebruiken. Ik weet niet hoe dat bij andere merken is…. Het is ff wennen die UV maar wel fijn hoor! Scheelt veel geur he, da's een groot voordeel. Moet zeggen dat ik toch 9 vd 10x de traditionele acryl gebruik… Maar da's heel persoonlijk!
Groetjes, Danielle
Hoi Jolanda!
Met mijn vingertje gaat t prima! Heb helaas nog niet mijn spulletjes binnen…. Het zou mee gaan met een collega van John die later kwam als hij nog ruimte over had in de container maar dat duurt ook eeuwen… Het verhuisbedrijf zou contact met ons opnemen wanneer ze iemand inpakken die niet zijn hele container vol heeft, maar nog nix gehoord. Ben nu een beetje aan t kijken wat t kost om het met DHL of iets dergelijks te laten komen. Want t is best veel… Ook al mijn kralen dozen (Ik gaf workshops in Nederland) moeten nog hierheen en nog n fiets….. Dus heb maar vast bij Magnetic wat spulletjes besteld zodat ik toch aan de slag kan vast want ik mis t nagelen zo!
Groetjes, Daan
He daan ik hoop dat je gauw een oplossing vind want dit is nartuurlijk niks zo.
Weet je wat best grappig is?
Ik was eens aan kijken naar diverse sites voor dat ik hier te recht kwam en toen kwam ik jou site ook tegen en die is mij altijd bij gebleven ik heb zelfs toen een stukje in je gastenboek gezet en dat doe ik niet gauw hoor!
En nu kom ik je steeds hier tegen en krijg ik tips van je!lachen he?
Groetjes Jolanda
Heee Jolanda! Wat leuk joh! Wist niet dat jij dezelfde Jolanda was, grappig! Gefeliciteerd met je certificaat he, en natuurlijk veel plezier met nagelen. Als je er net zo verslaafd aan wordt als ik zit je in t bejaarden tehuis nog te vijlen! Hihi! En als je vragen hebt gewoon stellen he, we zijn er om elkaar te helpen!
Groetjes, Daan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?