merken jullie het ook?

• Esther kvk

i know meid

heb heel internet al afgezocht maar das juist het probleem!!!!

er is too much!

pfoe dat wordt nog moeilijker als ik d8

Esther

• Marianne kvk

ik heb misschien nog een idee voor je…..bel me even:06-46206060.grMarianne

• Nagelstudio Adele

Hallo iedereen;

Deze zomer heb ik er nog niet veel last van gehad. Op mijn afspraken kaartje staat Is er iets tussen gekomen kan gebeuren gelieve 24 uur van tevoren afbellen anders ben ik gnoodzaakt 12,50 in rekening te brengen. En er hangt een A4 tegen de muur met hetzelfde erop, maar het gebeurd toch niet op komen dagen of op het laatste moment afbellen en als ze dan de volgende keer komen weten ze van niets en hebben ze mijn A4 nooit zien hangen. Ik kan daar moeilijk mee omgaan, je wilt je klant ook niet kwijt raken, maar zeg dan toch de volgende keer moet ik het echt in rekening brengen, en zet dan een aantekening bij hun naam, want anders doen ze het elke keer, maar dat is mijn ervaring.

Groetjes Adele

http://www.nagelstudioadele.nl/

• Danielle, Bisjoe4joe

Jips, kheb ook n idee ineens nu jij dat zegt over Curacao! Kga ff mijn toestelletje erbij pakken en ik mail je ff zomaar wat sfeertje goei Es?

XDaan

• Josje

Hoi meiden.

Wat ook een tip kan zijn, is juist om de klanten die niet afbellen en hun afspraak verzetten iets aan te bieden.

Maak duidelijk bij elke klant dat je een leuke actie hebt.

maak een kaart ofzo en als ze 10 of 15 keer bv.netjes op tijd gekomen zijn. bied ze dan een flesje olie aan of een gratis art.

en is de klant een keer te laat dan beginnen ze weer opnieuw.

als je dit groot aangeeft bij je behandelingen,misschien werkt het wel ;)

Esther ik ben gebeld gisteren of ik ook mee wilde doen aan die wedstrijd.

dus misschien zie ik je daar.leuk!

gr Josje