vraag aan beheerder deze site

• Esther kvk

ik heb mijn studio meerdere malen geprobeerd aan te melden onder de kop zuid holland, maar hoor hier maar niets over.

kunt u mij emailen wat de reden hiervan is?

Esther

bijoutifullyou@ilse.nl

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Hai Esther,

Ik heb ook al diverse malen geprobeerd om de studio aan te melden in Gelderland en hoor ook steeds maar niks… Raar toch?

Ik zou erg graag zien dat mijn studio er bij komt te staan, maar ja…

Wie weet dat het “ooit” nog wel eens gaat lukken :-(

Groetjes, Peet

• Esther kvk

ik vind het erg jammer ja.

er zijn er een hele hoop op deze pagina die het zelfs helemaal niet doen.n

de pagina kan dan niet worden gevonden.

ik hoop dat de beheerder dit leest, want toot nu nog niks gehoord hierop.

Esther

• yvon KvK

Wat raar…

Ik heb hem 2 jaar geleden aangemeld, en geen probleem!?!

• Beads-enzo

De beheerster van de pagina (Inge) wil alleen maar sites die niet verwijzen naar een eigen homepage (bijvoorbeeld bij zonnet). Een pagina moet echt verwijzen naar een geregistreerde domeinnaam.

Een tijdje geleden kwam ik tot de ontdekking dat de starpagina opgeschoond was en dat mijn link verwijderd was. Ik heb Inge toen gemaild. Zij had de pagina's die naar eigen homepages verwezen verwijderd.

Gelukkig is bij mij nu alles opgelost.

Veel succes.

PS: Peet waar zit jij precies met jouw nagelstudio in Gelderland?

• Esther kvk

ik heb een geregistreerde domeinnaam hoor, dus dat lijkt me het probleem niet.

wat voor reden dan ook dat ik evt. niet wordt ingeschreven… het zou netjes zijn als je daar dan wat van hoort he…

maar dat is dus niet mijn probleem denk ik, ik heb een geregistreerde.

Esther

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Ik heb ook een geregistreerde domeinnaam: http://www.nagelstudiobbm.com

Dus ik snap het probleem dan ook niet…

Enne… Beads & Zo… Ik heb een studio aan huis in Zetten en in Wageningen (Nude) zit ik intern in een kapsalon. Kijk eens rond op de site, zou ik zeggen (en vergeet vooral het gastenboek niet te tekenen; dat vind ik superleuk om terug te lezen! ;-) )

Groetjes, Peet

• Beads-enzo

Peet,

jouw nagelstudio staat er gewoon op.

Je staat net boven mijn nagelstudio en schoonheidssalon (Beauty enzo)

Groetjes Véronique

• Inge, beheerder plastischechirurgie.p

Beste mensen,

Als je je aanmeld via de link op de beauty-nagelverzorging.startpagina.nl staat precies weergegeven waaraan je site moet voldoen om te worden opgenomen. Daar staat tevens bij vermeld dat je geen bericht krijgt als je niet wordt opgenomen.

Ik krijg dagelijks veel aanmeldingen en ik heb geen tijd om te reageren op aanvragen van sites die niet aan de kwaliteitscriteria voldoen.

Voortaan gewoon het aanvraagformulier goed lezen!

Groetjes

Inge

Beheerder beauty-nagelverzorging.startpagina.nl

• Heavenly Cosmetics

Inge,

Sorry maar er staat geen gratis sites zoals lycos etc.

Maar ik ben er 5 tegen gekomen van lycos, dus mag dat nu wel of niet.?

Is het misschien niet beter om naar de inhoud van een site te kijken, om een beslissing te maken van wel of niet plaatsen.

Ik denk dat een aantal dames een hele mooie site hebben, misschien wel mooier dan een betaalde, die nu niet aanbod komen.

Er zijn een aantal sites die het helemaal niet doen of onder constructie zijn, en dat mag ook niet, dan kun je toch beter een site plaatsen die er wel goed uitziet.

Mvg Sandra

www.members.lycos.nl/sandravanosch/