vraag aan beheerder deze site

• Esther kvk

mag ik hier even op reageren?

ten eerste vind ik je erg bot overkomen.

ten tweede, heb ik alles goed doorgenomen en voldoe ik met mijn bedrijf en website aan alle eisen die u stelt.

ik heb geen gratis homepage, maar een betaalde geregistreerde domeinnaam.

verder voldoe ik aan alles wat in het rijtje staat en ben ik best bereis om jullie link op m'n site te zetten, waarom niet.

dus nee, ik begrijp nogsteeds niet waarom ik niet wordt toegelaten en website's die het totaal niet doen gewoon op deze pagina mogen blijven staan.

dus ja, wie leest hier nu niet goed???

graag hoor ik weer een reactie en dan liever over de email!

Esther

Bijoutifull You

• Inge (webmaster)

Wekelijks wordt de kwaliteit van de beauty-nagelverzorging.startpagina.nl door de organisatie van Startpagina gecheckt. Er zijn op dit moment geen dode links.

Websites die reclame bevatten (pop-up schermen) e.d. of websites die niet goed bereikbaar zijn (lange laadtijd) worden niet op de pagina opgenomen.

Ik herhaal hiermee wat er gezegd wordt in het aanmeldformulier. Als je niet wordt opgenomen voldoe je dus niet aan de kwaliteitsnormen. Voor zover ik weet staan er geen websites op die nog under construction zijn. Als dat wel het geval is dan zou ik graag willen weten om welke sites het gaat zodat ik ze kan verwijderen.

Ik wil niet bot overkomen, maar in ieder geval wel duidelijk zijn.

• Esther kvk

ik wil ook graag duidelijk zijn en dus nogmaals zeggen dat ik aan alle eisen voldoe en ik zou het dus prettig vinden als je mijn site nogmaals bekijkt.

www.bijoutifullyou.nl

de sites die het niet doen zal ik vanavond even opzoeken, dat hoor je dan zeker ja.

ik vind het erg jammer dat er zoveel moeiet moet worden gedaan voor een evt. plaatsing.

Esther kvk

Bijoutifull You

• Patricia V.

Inge,

Ik kan me vergissen, maar onder het kopje “nagelstyllisten in zuid holland” staat er 1 onder in capelle aan den ijssel met de tekst… : nicky-nails has left the internet"

Volgens mij is deze site dus niet meer geldig en kan Esther er gewoon bij!!!

groeten,

Patricia

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Ooooooooooooh wat een blunder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat heb ik nog helemaal niet gezien joh (domme doos ben ik zeg…)…

In dat geval trek ik al mijn commentaar op deze topic in (schaam, schaam, schaam)!

Super Veronique, ik had het echt nog niet in de gaten, THNX…

• Beads-enzo

Geeft niets Peet.

Een mooie site Esther. Ik hoop dat je snel bij het lijstje komt.

Groetjes Véronique

• Inge (webmaster)

Een site die voornamelijk over sieraden gaat (maar wel wel goed uit ziet) met slechts 1 pagina over nagelstyling wordt niet opgenomen omdat het hoofdonderwerp van de site (sieraden) niet onder nagelverzorging hoort.

• Esther kvk

toevallig zijn er 2 sieradenpagina's op mijn site en 3, ja ja 3 nagelpagina's

ik hou mij als eerste factor bezig met nagelstyling en daarbij doe ik de sieraden.

ook weer een kwestie van goed lezen???????????

maargoed, prima, dan toch geen plaatsing op de site.

vind het meer een actie van eigenwijs zijn dan een site goed bekijken en een kans geven.

erg jammer weer.

Esther

• Esther kvk

nog even wat anders, kijk is in de linkerkolommen van deze site….

daar staan er een aantal die het niet doen, of alleen maar reclame geven of gratis pages zijn.

veel succes ermee.

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Jeetje Esther, wat vervelend dat je er maar niet op komt!

Ik zou gewoon blijven volhouden met aanvragen; “De aanhouder wint…” zeggen ze toch altijd?

Groetjes, Peet