Boekhouden

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Hai,

Nou echt groot ben ik ook (nog) niet hoor…

Ik ben gemiddeld zo'n 20 uur per week bezig met nagelen (alleen nagelen, boekhouding en andere dingen komen daar nog bij…); dat zijn gemiddeld 12 klanten (nieuwe sets en nabehandelingen) per week. Daarbij doe ik ook nog manicure / spa-pedicure; dat zijn er ook ± 10 per week.

Mijn ambitie is om dit toch wel op zijn minst te verdubbelen!!! Het gaat langzaam maar er komt echt elke maand weer verbetering in…

Ik ben dus wel verplicht om een “grote” boekhouding bij te houden en belasting af te dragen…

Hoe “groot” de rest van de collega's hier zijn, weet ik niet…

Groetjes, Peet

• Esther mv. Kylie

ik ben ook nog niet groot, maar ook bij mij druppelt het langzaam maar zeker steeds meer binnen.

als je op een gegeven moment over een bepaalde limiet heen komt ben je BTW verschuldigd.

als jij onder die limiet zit, hoef je niet een volledige boekhouding bij te houden.

dus zolang je nog zo door kan gaan als je nu doet, dan moet je gewoon de boekhoud manier aanhouden zoals tegen je werd verteld.

succes en hoop dat je binnenkort over de limiet gaat!!!! hahahah

Esther

Bijoutifull You

• jennifer

ja dat hoop ik ook.. maar het er is zoveel concurentie.. (deventer) er zijn echt meiden hier in deventer die een set voor euro 15 euro aanbieden, die meiden spreken in de stad en discotheken etc etc meisjes aan.. dat ze hetzelfde kwaliteit leveren voor veeeeeeeel minder geld.. (dit weet ik omdat ze mij ook aangesproken hebben en een paar vaste klanten van mij ) en aangezien mensen op dit moment echt heel krap zitten nemen ze genoegen met mindere kwaliteit en gaan toch naar die miepjes toe.. Ik geloof ook nooit dat ze een herkende opleiding hebben gevolgd..

Ik zit nu op zo'n 6 klant per week.. en heb alles al geprobeert aan reclame: advertentie, folders etc etc.. gelukkig beginnen ze bij mij nu binnen te druppelen door mond op mond reclame..