Jips, hoef nog maar 3 weekies ongeveer….. Spannend he? Voor mij was t niet eens zo'n grote stap maar mijn ouders hadden er meer moeite mee. Die worden voor de 1e x opa en oma. We hebben aan de verloskundige gevraagd hoe oud een baby moet zijn voor je ermee mag vliegen en zij zegt 6 wkn. Dus, we gaan zo snel mogelijk naar Nederland, we hebben beide ouders nog niet verteld wanneer we komen, we staan ineens met uk voor de deur! Leek ons leuk….
Ik heb me inderdaad samen met de sieraden ingeschreven, omdat ik ook workshops gaf en sieradenparty's. (Wellicht ook een idee voor je om te doen? Die workshops liepen als n gek en t is zooooo leuk om te doen! Altijd blije mensen want ik deed vooral veel vrijgezellenfeestjes.) Ik had geluk dat mijn vriendje militair is, dus ik heb zo'n partner verzekering. Is allemaal goei geregeld via defensie. Dus ik zou je geen info kunnen geven over hoe t zit met je verzekering….
Ik weet ook niet welke mogelijkheden je hebt op je werk, maar als je hier echt mee verder wilt zou je misschien steeds n dag minder kunnen gaan werken? Eerste tijd 4 dagen blijven werken, zodra je meer klanten hebt 3, enz enz.
Spannend joh! Heb je al een idee waar je je opleiding wilt gaan doen?
Groetjes, Danielle