Hoi Danielle, Jeetje nog maar 3 weekjes! Zeker spannend!! Mijn vriendin is ook net bevallen en het is zooooo leuk en lief zo'n kleintje! Weten jullie al wat het wordt? Offe…verassing!?!?!

Zeker een leuke actie om gewoon bij de kersverse opa & oma ineens op de stoep te staan…dat zullen ze vast helemaal geweldig vinden!!

Sieradenparty's geef ik al en het loopt als een tierelier, inschrijven wilde ik mee wachten tot ik een jaartje bezig was (aankijken hoe het loopt en of ik het nog wel leuk vond na een jaar…ja dus!!!!!). Workshops wil ik in de toekomst misschien ook wel gaan doen, lijkt me ook erg leuk! Maar nu zag ik dat nog even niet zitten omdat je best veel moet investeren, als je eenmaal bijd e groothandel kunt inkopen wordt dat natuurlijk al een stuk aantrekkelijker!

Ik denk ook dat ik het langzaam zou afbouwen maar eerst maar ‘s kijken of ik er wel feeling voor heb dat nagelen!! Ik ga m’n opleiding bij BT volgen (tenminste, dat is de planning…heb me nog niet ingeschreven) en heb er nu al zoooooo'n zin in!!!

Groetjes vanuit een warm maar regenachtig Nederland!

Fiona