sjablonen en pinchen

• Daniella

Hier een sjabloon gek .Werk met niks liever is nog goedkoper en sterker sneller dan nagels met tips vind ik.Het pinchen ga ik binnenkort ook mee beginnen de nagels worden zo nog sterker en je kunt dus nog langere nagels maken zonder dat ze kapot gaan groetjes dani

• christinebynails

werk ook met sjablonen heerlijk , enkelt mijn klantjes denken daar anders over ,die denken dat het niet zo sterk is maar dat vindt ik juist wel, want zo,n tip kan loslaten enz ,

• Esther kvk

kan je dat ook weer op de normale manier opvullen?

hou je dan je eerst gemaakt nagel zal ik maar zeggen als basis?

wat klinkt dat toch knullig hihihihi.

anyway ik ben weer benieuwd en ga op de beurs ook goed bij de demo's kijken.

Danielle Hilhorst was vandaag bij BT bezig met een designnail waar je dus heel goed de diepte in kon zien.

Echt toppie, zag er heel mooi uit.

Fiona, wat heb jij op je nagel??? Ik zag je inderdaad bij de kassa bij de meiden staan om vol trots je nagel te showen.

Hoop weer op ervaringen en uitleg… :-)

Groetjes Esther

• Fiona

Hoi Esther, ze heeft bij mij met turqoise (voor bij m'n haar!!) en crystal glitterslierten erin gemaakt en de rest french…ik weet het niet anders uit te leggen want ik weet de benamingen nog niet zo maar zal even een fotootje maken en kijken of ik die kan plaatsen…dan is het wat duidelijker…

Groetjes Fiona

• Esther kvk

leuk hoor, staat goed bij je haar. dit heet een french twist. french mancure met slierten er in.

waar laat jij je dreads altijd doen? om maar even een ander onderwerp aan te snijden hihi. zag er goed uit nl.

Esther.

• Fiona

Nou dat is wel grappig dat je het vraagt en zegt dat het er goed uitziet…normaal doet een vriendin die kapster is het altijd voor me inzetten en ik koop zelf de dreads (dreadwinkel.nl) maar deze keer heeft een andere vriendin ze ingezet die het ook wilde leren dus ik heb me laten gebruiken als proefkonijn en moet eerlijk zeggen dat het nu 10 x beter zit!!! Alleen heeft zij het aanzetvlechtje op mijn eigen verzoek verder doorgevlochten want die losse plukken haar vind ik niet mooi ertussen. Nadeel daarvan is dat het aan de bovenkant wel wat meer “open” is maarja dat is m'n eigen keus geweest.

Dreads…ook zoiets…wil ik ook gaan doen tzt, vind alles zo leuk op het beauty & verzorgingsgebied.

Jij deed toch ook sieraden erbij hè, vind je dat ook zo'n leuke verslaving??

Ik kan er geen genoeg van krijgen, ik blijf maken hahaha…gelukkig verkoop ik best veel anders zou het een erg dure hobby worden!!

Groetjes

• Esther kvk

heb ook gedacht over dreads maar is hier in de buurt denk ik niet echt in trek.

kan je me even emailen over de prijzen voor het inzetten van dreads bij je vriendin?

ik heb zelf dreads en wil het wel weer graag.

bijoutifullyou@ilse.nl

hoor van je.

Esther

• Fiona

Heb je gemaild!!

• Lokje

Heeeeeeeeee, Esther, Wat was de vraag ook alweer, Hi,hi,hi,hi,hi.

Pinchen is niet slecht voor je nagels, mits je het op de goede manier doet.

Je kan trouwens ook pinchen als je met tips werkt hoor. Deze moet je natuurlijk dan wel blenden.

• Ina (i.o)

Hoi dames,

Vol interesse lees ik alles mee op dit prikbord, maar nu heb ik toch echt een brandende vrag. Wat is pinchen. Dat heb ik nog niet op de opleiding gehad enne,,,,,,,, tis nu vakantie om zo lang te wacten dat kan ik dus niet:)

Alvast bedankt

Ina