sjablonen en pinchen

• Esther kvk

ole!!!

ga een workshop volgen bij BT voor het sjablonen en pinchen.

ben echt benieuwd joh.

heb het tijdens mijn opleiding amper geleerd. weet hoe je het moet doen maar de curve etc. dat niet.

dus nu een workshop… gewone french opzetten, behandelen opbouw van design nagels en natuurlijk het pichen. leuk leuk!

Esther

• Christel

Hoi Esther,

Wanneer is die workshop want daar wil ik ook wel graag naar toe. Ik heb het wel met sjablonen geleerd of het is eigenlijk voor gedaan en ik heb er verder ook nooit wat mee gedaan. Je moet zeker wel weer een model meenemen, ik vind dat altijd zo`n probleem.

• Esther kvk

ik heb een afspraak op woe. 21 sept. en woe. 28 sept. van 19.00 tot 22.00

1e avond is theorie en 2e avond is praktijk, dus dan moeten de spullen en model mee.of nailtrainer. kosten 89,00 euro

mocht je ook willen dan kan je ze morgen even bellen, vragen naar Emmy.

wie weet zie ik je dan.

• Danielle, Bisjoe4joe

Hoi Ina!

Jeetje, hoe leg je dit nou uit….. Met pinchen kun je een mooie curve maken en de nagel zo modeleren dat ie steviger wordt toch? Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar je kunt bijvoorbeeld als je een acrylnagel op hebt gezet met n sjabloon, dan met een soort pincet (zo ziet ie er n beetje uit) model erin duwen. Ook wordt er vaak zo'n stokje gebruikt wat je aan de onderkant vd vrije top houdt, en de nagel in dit model ‘pincht’. Je kunt ook tips pinchen trouwens……

Jeeeeetje, ik lees t net terug en volgens mij ben je geen stap wijzer! Haha! :-)

Warrig verhaal, je kunt het beter zien denk ik om het te begrijpen… Ik weet niet of je al lid bent van de prof-nail, daar staat ook altijd veel info in over pinchen……

Suc6!

Groetjes, Danielle

• ilonka

hoi allemaal,

Ik vroeg me af of BT ook de oinch stokjes verkoopt.

Ik ben er al een lange tijd niet meer geweest ( moet altijd iemand lief aankijken om mj er naartoe te brengen heb zel fgeen rijbewijs en openbaar vervoer is niet echt toppie daar)

Ik ben namelijk al een tijdje opzoek naar de picnhstokjes of het machientje. Heb namelijk op nailpro.com een artikel gelezen over pinchen en daar werken ze met een soort pistool achtig ding waarbij je de vinger tussen een soort van (hout) klem stopt en als je de trekker over haalt ( om het maar even in pistool stijl te houden) dan knijpt het klem gedeelte aan en word de nagel gepinhed.

Maar heb dit apparaat nog niet in nederland gezien

Groetjes ilonka

• ilonka

Oja,

nu vergeet ik nog te vragen met welk soort sjablonen jullie het liefste werken.

Ik zelf werk enkel met sjablonen en mijn ervaring is dat deze sterker zijn dan tips.

Ik werk met wgwerp sjablonen maar zit er aan te denken om over te stappen op herbruikbare sjablonen. Alleen weet ik dan niet welke beter zijn de teflon sjablonen of de metalen.

Wat is jullie ervaring hiermee?

Groetjes ilonka