Hebbie gewonnen?
Vertel vertel vertel!! Enne hebbie ook foto's?
Groetjes Fiona
Hoi!
Heb haar net aan de telefoon gehad en ze heeft helaas niet gewonnen…. :-( :-( De concurrentie was natuurlijk weer erg groot met de standaard top 3! Ook bouwde iedereen complete torens op die nagels terwijl Esther het allemaal wat draagbaarder had gehouden. Nou, ik vind haar de goeiste hoor! En volgende keer gaat ze gewoon winnen! OZO!
(Ze is ff happie eten bij haar schoonouders nu dus vandaar dat ik ff voor haar antwoord….)
Groetjes, Daan
HAHAHAHAHA
hallo meiden, nou helaas inderdaad…………
niet gewonnen.
had er ook niet op mogen hopen, het was de eerste keer voor mij.
helaas vielen mijn nagels helemaal in het net bij de anderen.
hele flamingo's, duikuitrustingen en andere grote objecten werden er even neergezet, daar kon ik dus niet tegen opboksen met mijn bescheiden maar draagbare nagels.
het thema had ik zeker goed vertaald vond ik, alles van tropical summer was er in terug te vinden, maar helaas denk ik te simpel opgezet.
foto's van deze dag kunnen jullie zien in mijn nagelalbum op www.bijoutifullyou.nl
volgende keer beter he… moet ook maar flink op wolkenkrabbers gaan oefenen hahahahahahahaha
wel leif dat jullie aan me dachten meiden…. ben benieuwd naar jullie reacties op mn eindresultaat.
groetjes Esther
Bijoutifull You
Hoi Esther,
Ik wist niet wie jij was, dat zie ik nu pas op je site!!
Ik deed ook mee, maar ook mijn nagels waren niet “bizar”genoeg…..
Maar ik ben tevreden hoor, vond het een leuke ervaring, en heb mezelf dingen laten maken die ik anders nooit had gedaan…..Ik vind de nagels die jij hebt gemaakt hartstikke leuk! Lijken tenminste nog op nagels…….(knipoog)
Greetz, Elly
www.nailart-online.com
hoi, wie ben jij dan???
die blonde vrouw die bijna naast mij zat? met het model met de oranje bloemen?
ik was bezig en mijn model zei, jeetje es kijk nou dan, dus zo tussendoor spiek ik en denk ik neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat lijkt totaal niet op wat ik aant maken ben… zo jammer.
ik heb er nog over zitten denken om het zo aan te pakken in de voorbereiding maar helaas loopt mijn kennis nog niet zover wat betreft de 3d art.
maar het is duidelijk dat de grote bouwwerken “in” gaan komen. dus hard oefenen en veel workshops volgen.
wel jammer hoor dat ik eigenlijk in het niet viel bij de rest, tenminste vind ik dan hoor.
maarja het was de 1e keer dus volgende keer beter.
Esther
hoi Elly,
voor mij dus ook de eerste keer en het heeft een hoop indruk op me gemaakt.
ik vind ook dat draagbare nagels mooier zijn als die bouwwerken, maar voor op zo'n wedstrijd is hoe gekker hoe mooier natuurlijk een pre!
ik vind wel dat het bij je werk zelf ook moet passen.
ik maak altijd verschillende soorten nagels french of nailart of 3d, maar weet dat mijn klanten nooit met zo'n bouwwerk willen lopen.
de bloemen en vlinders.. noem maar wat dat vinden ze prachtig en als het wat groter is als normaal ook, maar om nou een flamingo met springveer neer te zetten daar houden ze niet van.
ik heb ook een bepaals idee bij mijn werk en dat hele grote hoort er niet bij.
ik kijk volgend jaar weer of ik mee doe of niet. ligt ook aant thema, vond deze wel heel erg leuk! en het weer zat ook mee dus dat was fantastisch.
wel grappig om steeds meer gezichten bij namen te zien nu.
ken er nu best al wat van het PB… grappig.
Esther
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?