De persoon die gewonen heeft heeft haar beste zeker gedaan,maar ik vind ze niet mooi en ook niet op nagels lijken.Veelste breed aan het einde van de nagels.Houden ze geen westrijden met gelnagels in nederland kan het nergens vinden?groetjes dani
Ik wil toch even wat neer zetten…..
Bij een fantasy nailart wedstrijd hoeven de nagels niet draagbaar te zijn, het is ook echt niet bedoelt om klanten mee de deur uit te laten gaan. Bij de nailart wedstrijd in utrecht op de beurs, daar moeten de nagels gewoon draagbaar zijn, en moet de klant er ook alles mee kunnen doen. Dit was hier dus niet de bedoeling.
Er werd op veel verschillende punten beoordeeld, dus of je nu veel of weinig 3d had gemaakt, maakt niks uit in je score. Hier werd ook niet op gejureerd.
De punten waar op beoordeeld waren ook bij de deelnemers bekend, dus iedereen wist waar je op moest letten.
Dit is niet bedoeld om te zeuren dit stukje hoor, maar bij een fatasy nailart wedstrijd, mag je nou een keer tot het uiterste gaan. Maar het hoeft echt niet op elke nagel helemaal vol te staan.
groetjes Tamara
www.hairandnails.nl
Hoi Tamara
Even een vraagje, misschien wil je er wel niet op antwoorden.
Ik heb ook bij jou gezien op beurzen dat jij ook allerlei kunstwerken kan maken met acryl. Kun je mij een tipje van de sluier geven hoe je het beste kan werken.
3D bloemen e.d op nagels, mobieltjes dat snap ik wel, maar hoe kan je zoiets groots maken. Werk je op een werkblad met mal of zo???
Groetjes Yvon
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?