hallo waar gaatdit over dat jullie zoveel tijd en energie hieaan verspillen, daar heb ik geen tijd voor gewoon niet reageren op zo,n topic
christine
Hé Sabine,
Wat dacht je ervan als jij eens gewoon lekker terug gaat naar het kappersforum? Of zit je daar misschien ook een beetje te jutten dat je nu je heil hier zoekt.
Wij hebben er geen zin in om konstant deze onzin te moeten lezen. Fa anders een cursus nagels doen en praat daar gezellig over mee. Dit is toch niet leuk zo?
Groet Bijoux
Nou zeg, ik zit helemaal niet te jutten ik kom hier gewoon kijken en aangezien ik over zoiets kan meepraten heb ik een reactie gegeven. Helemaal niet om vervelend te doen.
Als dat van jou niet mag dan ga ik wel weer hoor. Ik ben helemaal niet aan het jutten.
Vind alleen dat je best ergens over mag discussieren en als je dat vervelend vind dan kun je het ook wegklikken.
Dat is mijn mening en dat zei ik dan ook.
Wist niet dat je hier niet mocht komen als je niks met nagels te maken hebt, en dat je dus eerst toestemming moest vragen voor een reactie.
Groeten
Tjonge jonge wat een vreselijk gezeur is het toch altijd hier. Ik kom hier al even lezen, wan ik heb ook interesse om iets met nagels te gaan doen.
Maar zoals het hier gaat ben ik al niet van plan om hier op het forum te registreren oftewel onder mijn eigen naam te schrijven. Iedereen is zo onaardig met elkaar.
En wat heeft het voor zin?
Een forum is om te discussiëren en het loopt hier altijd uit op gekibbel. Je kunt toch leuk met elkaar discussiëren zonder het altijd met elkaar eens te zijn?
Jullie dus blijkbaar niet.
Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen het hier snel zat zijn.
En daarbij vind ook ik als je het vervelend vind dat een discussie over iets gaat waar je je aan stoort dan klik je het weg, en ga je niet dààrover weer lopen zeuren.
Of discussiëer mee of houd gewoon je mond. Door snerende opmerkingen loopt het juist uit de hand.
Jullie zijn net een stel kleine jaloerse kippen in een hok.
En ik reageer juist niet onder mijn naam, dit omdat ik nu al merk dat dat ook al gevaarlijk is..
Jammer hoor!
Hoi,
Even voor de duidelijkheid, ik heb helemaal geen website(snap niet hoe je daar bij komt) en ben sinds 3 jaar nagelstyliste met een hele leuke klantekring. Ik heb haar doorverwezen naar het kappersforum omdat ik het gesteek en gedoe zat was. Het is hier toch voor de fun en de vraag en antwoorden? Vind dit jammer.
Groetjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?