Workshop wimperextensions en ervaringen?

• Edith

Op de beurs heb ik even staan te kijken bij een demonstratie wimper extensions, ik vond het eindresultaat erg mooi. Nu woon ik zelf in de kop van Noord Holland en de workshop werd in Limburg gegeven, voor 2 uurtjes les vond ik dat wel heel ver weg.

Weet iemand van jullie misschien een bedrijf die de workshop in Noord Holland geeft en wie doet er al wimper extensions in de salon?

Ik heb trouwens een setje meegenomen en denk erover om het op mijn vriendin te gaan testen ;-)

• Budget_Beauty kvk

Hoi wij geven de workshop.

www.budgetbeauty.nl

Wij zitten in zaandam.

gr,monique

kost 100 euro inclusief een starters pakket en certificaat.

• Nin@

Ik ben persoonlijk niet kapot van wimperextensions. Prachtig om te zien, dat wel, maar mij te gevoelig voor problemen. De wimperhaartjes kunnen snel loslaten omdat je ze bijvoorbeeld geplaatst hebt op een wimper die net toevallig die week loslaat. En dat kunnen er zo ook maar ineens 5 zijn en dat ziet er weer niet uit.

Voor prive zou ik het niet zo erg vinden, maar om in mijn salon toe te passen: nee, zolang ik niet kan beloven dat het minstens een tijdje mooi blijft zitten vind ik het risico te groot, en zou ik ook geen zin hebben in al die telefoontjes dat de wimpers loslaten….

Maar… da's mijn mening.

Groetjes, Nin@

• Edith

Bedankt voor je reactie, eigenlijk heb ik bij de nadelen niet stil gestaan, zo zie je maar dat een forum nut heeft ;-) Ik kreeg ook al een soortgelijke reactie in mijn mail.

Voordat ik ermee aan de slag ga, eerst zelf maar even uittesten.

Ik zit inderdaad niet te wachten op ontevreden klanten, het moet een meerwaarde voor je salon zijn toch?

• Budget_Beauty kvk

Ik doe al een geruime tijd wimper extensions in de salon,

en inderdaad moet je ze wel GOED aanbrengen anders vallen ze binnen 1 week eraf,

ik heb absoluut geen klachten sommige komen na 3 weken en vragen of ik de oude wimpers wil verwijderen en dan gelijk weer nieuwe wil zetten,

het gaat er dus ook om hoe je de wimpers aanbrengt,

Zelf dragg ik ze ook altijd en haal ze dan na een paar weken eraf en zet weer nieuwe.

en na het plakken erg belangrijk de wimpers te sealen,

(dan blijven ze goed zitten)

ook als er een natuurlijke wimper los laat(door het sealen zitten ze allemaal aan mekaar vast) waardoor ook de natuurlijke wimper de mischien losliet ook blijft zitten,die komt dan pas mee als je de wimpers verwijdert.

groetjes van monique

www.budgetbeauty.nl

• nagelmiep

Hallo Monique,

Even een vraagje over dat sealen van de wimpers.

Ik heb pas geleden ook de cursus gedaan en ik niks van sealen meegekregen.

Nu wil ik graag weten hoe werkt dat met dat sealen en met welk produkt?

Ik blijf oefenen maar de wimpers blijven niet zitten.

Ben benieuwd naar je uitleg.

Groetjes Priscil

• Budget_Beauty kvk

hi Priscil,

u got mail.

gr,monique

• Ellen

Goeiemiddag Edith,

We zijn een opleidingsinstituut en groothandel voor nagelstylistes en geven o.a. ook de workshop wimperverlenging. We zijn gevestigd in Haarlem.

De workshop duurt ongeveer drie uur en je hebt een model nodig. De workshop kost

77,50 euro. Dit is exclusief de producten die je nodig hebt. Na afloop ontvang je van ons een certificaat van deelname.

Kijk voor meer informatie op onze website www.abnails.nl. Hier vind je alles over onze opleidingen, workshops en producten.

Met vriendelijke groeten uit Haarlem,

Ellen van het A.B. Nails Team

• grace

Ik ben ook zeeer benieuwd naar wimperextensions alleen dat sealen ben ik ook benieuwd naar want ik hoorde dat het bij de 1 een week blijft zitten en hartstikke lelijk word (uitvallende natuurlijke wimpers enz..) en bij de ander superprachtig en het blijft 4 weken zitten..Ik wil zeker wel zo'n cursus doen maar dan wel met goede uitleg!Ellen schreef:

• xnails

waar het verschil precies in zit weet ik ook niet maar ik heb mijn opleiding gedaan bij beautyline opleidingen en heb nog nooit problemen bij klanten gehad en gemiddeld blijft het bij mijn klanten zo'n 3 tot 5 weken mooi zitten. ze zeggen ooit een goed begin is het halve werk en ik ben van mening dat de opleiding die ik heb gehad bijdraagd aan de kwaliteit die ik lever.