Workshop wimperextensions en ervaringen?

• Ellen

Goeiemorgen,

Even een reactie op het blijven zitten van de wimperextensions:

Het ligt er helemaal aan hoe de wimpers zijn aangebracht (hoeveelheid lijm en plaatsing van de extensions tussen de bestaande wimpers) en wat iemand doet aan het “onderhoud”. Er mag met het schoonmaken van het gezicht/ogen nooit een product worden gebruikt met olie als toevoeging. Als het schoonmaakmiddel maar ook een klein spoortje van olie bevat dan kan de lijm loslaten. Ook uitkijken met vloeibare/creme oogschaduw.

Veel van onze cursisten plaatsen nog steeds regelmatig de wimpers en vertellen deze dingen hierboven ook tegen hun klanten zodat ze lang kunnen genieten van de wimpers. Meestal blijven de wimpers 2 a 3 weken zitten maar hier horen we ook vaak langers, mits de klant er dus maar goed mee omgaat.

groetjes Ellen

• Ilona Bouwman

De Nederlandse Beauty Groothandel van het merk Peggy Sage, geeft binnenkort

WORKSHOP - WIMPEREXTENSIONS

www.nederlandsebeautygroothandel.nl

je kunt ze zelf ook mailen met het verhaal dat je graag de workshop zou willen leren.

het is in Rotterdam.

succes groetjes

Ilona

• nageltjes

kan je wimper extensions ook zittend doen???

ik heb maar een heel klein salonnetje!

• yolandaatje

Dit topic is alweer heel erg oud en nu ben ik benieuwd hoe de ervaringen nu een paar jaar later zijn met wimperextensions:)-D

Is de kwaliteit beter geworden?

Blijven de wimpers nu wel lang zitten enz.

• Nails&wimpers

Ik heb goede ervaringen met wimperextensions one by one techniek

mink wimpers (pbt) blijven ongeveer 6 weken goed …….na 3/4 weken refresh

mink 100% natural blijven 5 tot 8 weken ……..refresh na 4/5 weken

ik geef zelf les bij mij of op locatie

• esther

Zijn daar klanten voor te vinden dan? Is wel een leuke toevoeging! hier zijn er ook een paar die het al doen. Waar zit je dan precies nails&wimpers?

• noord22

Ik zet ze ook in de salon :)

moet eerlijk zeggen dat ik altijd heb gedacht dat het een korte trend zou zijn, maar er komt steeds meer vraag naar!

wat heel belangrijk is ook goeie producten.

En hoe de mensen thuis er mee omgaan.

het kan echt een hele verbetering zijn van de natuurlijke wimpers. De one by one techniek blijft het mooist, ik las hier eerder over sealen maar dat moet je absoluut niet doen! Sealen met de lijm krijg je echt een grote klont aan de wimpers.

Ik reken de eerste keer altijd een nieuwe set, en daarna komen ze net als met nagels alleen voor opvullen. Ligt ook weer aan hoe diegene er mee omgaat, wrijf je veel in de ogen of ga je er aan pulken, zitten de extensions ook minder mooi.

De natuurlijke wimper heeft een haargroeicyclus van +/- 2 maanden. Elke wimper zit in een andere haargroeifase dus ja, het kan zijn dat de wimper die je nu bevestigd er de volgende dag uitvalt.

Als je dit aan de klant uitlegt krijg je ook geen vervelende reacties ;-) en 4 wimpertjes zie je niet zo gauw. Wel als je die plukjes extensions hebt, als daar 4 uitvallen heb je een gapend gat.

je kunt op mijn facebook kijken voor foto's heb je beetje een idee.

www.facebook.com/exclusiefstudio

• Bizzy

Ik plaatste voorheen ook wimperextensions, de plukjes methode. Dan zat de klant gewoon op een stoel. Dat kan dus uitstekend in een kleine salon.

Ik weet niet of dat ook werkt bij de one by one methode.

• Nails&wimpers

De meeste doen het zitten , ik vind fijner staan dus ligt er aan wat jij fijn vindt

De wimperplukjes ben ik niet gek op (bv. everlash)

• esther

Wow ziet er idd goed uit! Ben best wel nieuwsgierig! Misschien in de toekomst heb het nu veel te druk!