(purex)nageltafel

  • LM Specials

    Susi Schreef:

    ——————————————————-

    > ik heb de opleiding gedaan met een purex tafel,en

    > de liquid blijf je ruiken hoor,volgens mij zuigt

    > het alleen de dampen en de stof.

    Hallo Susi,

    Er zijn een paar opleidingscentra die met ons systeem werken, maar op sommige locaties worden de geurfilters niet tijdig of helemaal niet vervangen.

    De liquid mag je namelijk echt helemaal niet meer ruiken.

    Zou je mij willen mailen of bellen?

    info@lmspecials.nl of 06-11923852

    Groetjes Mandy

  • LM Specials

    Natasja Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo,

    >

    > Ik heb sinds drie maanden ook de Purex tafel, maar

    > de geur van Acryl verdwijnt totaal niet.

    > Alles zit goed aangesloten en de afzuigers

    > werken.

    >

    > Wat doe ik in hemelsnaam verkeerd???

    Hallo Natasja,

    Heb je de tafel 2e hands gekocht? Ik heb namelijk nog nooit een klacht gekregen van iemand die de tafel nieuw gekocht heeft en waar de geur nog steeds aanwezig bleef.

    Waarschijnlijk moet het filter worden vervangen aangezien dat elk anderhalf jaar ongeveer moet gebeuren.

    Elke tafel heeft een registratienummer, en we kunnen nakijken wanneer de tafel is gekocht, en of er een nieuw filter in zou moeten.

    Bel me anders even op 06-11923852. Ik help je graag verder.

    Groetjes Mandy

  • Magic Nails

    Ik weet niet waar je woont, maar de Beautyline van Filtronic filtert gegarandeerd stof en geur (fijnstof, maar ook grover van bv het fresen).

    Het is flexibel, inbouwen is niet nodig en voor links- en rechtshandigen naar wens te gebruiken (van bovenaf of als armsteun).

    Wij laten stylistes in Limburg die gratis testen, bij ons of op locatie.

    Als je interresse hebt kun je ons mailen, dan kijken we of er iemand bij jou in de buurt zit als je voor ons te ver woont.

    Op onze webwinkel is er meer info over te vinden.

    Groetjes,

    Miranda

  • Janneke

    Hallo,

    Ik ben op dit moment bezig met een opleiding tot acryl nagelstyliste,

    waar ik de opleiding volg hebben ze ook de tafels van purex en ik vind ze erg fijn werken en de geur is er echt niet meer.

    Maar doordat ik beginnende ben vind ik de aanschafprijs van een nieuwe tafel erg veel.

    Dus ben ik opzoek naar een 2e handse tafel.

    Heeft iemand of kent u iemand die er een te koop heeft, laat dan aub een bericht achter

    Alvast bedankt!

    Groetjes Janneke

  • Mirna

    ik heb erg lang gezocht naar een gebruikte purextafel maar ze zijn erg schaars. en als er al een te koop staat vragen ze er al snel 1000-1200 euro voor. mijn boekhouder heeft mij aangeraden een nieuwe te kopen omdat ik dan de btw terug krijg en het kan afschrijven als starterskosten waardoor een nieuwe kopen dan nog voordeliger is als een gebruikte kopen. het is echt een hele fijne tafel.

  • Lean

    Hallo Janneke

    Koop een nieuwe tafel. Vorig jaar heb ik een gebruikte gekocht voor 1150 en moest direct al het geurfilter en stoffilter vervangen waardoor de tafel mij 1400 gekost heeft. Voor dat bedrag kun je ook een nieuwe kopen.

  • nagelmiep

    ik zoek nog een goede tweede hands purex tafel gr miep